Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Etter at jeg har spist frokost får jeg et vanvittig knip i magen som er så vondt at jeg klarer ikke stå oppreist. Det varer som regel et minutt og så går det over. Noen som vet hva dette kan være? Noen ganger har det komt mange ganger etter hverandre og jeg trodde nesten det var rier... Men det er midt på magen... Er det noen som vet? Blir litt bekymret. Er førstegangsfødende i uke 35
Mia77 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Må bare følge med her jeg. Har det akkurat på samme måte, noen ganger etter frokost er det så ille at jeg må legge meg og puste gjennom det.. Men jeg har det høyt oppe i magen, under ribbeina.
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Det har jeg oxo hatt! Det snører seg heeelt forferdelig sammen i magen, og jeg lurer da på om jeg har spist for fort eller noe jeg ikke tåler. Da må jeg legge meg nedpå helt til det gir seg, men aner ikke hva det er.. Det er også midt på magen hos meg..
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Har hatt mange av disse knipene, og lurer selv på hva det er. Men jeg vet at det blir bedre om jeg får komt meg på do! Så kan jo være at tarmen kommer i klem eller noe slikt..Ellers har jeg jo kynnere som jeg må puste meg igjennom,men de er helt anderledels!
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Jeg betrygger meg med at vi er flere om det, og da er det nok ikke noe unormalt:-)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 TIPS: Det er noen som har skrevet innlegg under 3. tri om svangerskapsmatintoleranse. De har skrevet at de plutselig ble intolerante for bl.a melk. Kan dette være til hjelp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå