strikkemegihel Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Sist svangerskap gjekk eg opp 10 kg totalt, no er eg opp i 16 og har fortsatt 4 veker til termin. Veit at det fortsatt er mykje mindre enn ein del andre, men hadde av ein eller annan grunn forventa at det skulle vere som sist. Fleire som opplever å legge ein del meir/mindre på seg enn forrige gang?. Får satse på ein god Grete Roedekur etterpå. og mykje trilling
Mia77 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Ja, her la jeg på meg 17 kilo første gang, 9 kilo andre gang og har så langt gått opp 10 kil nå (uke 36)
strikkemegihel Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Har du fått ulike kjønn, kan det ha noko med saken å gjere? Eg veit at eg ber anna kjønn denne gangen, men har og vore kvalm heile svangerskapet, fekk litt sjokk då eg gjekk på vekta i dag. (vart ikkje betre av at podes hadde stilt på vekte til lb, så den viste over 100 for mykje ) Trur ikkje eg har gjordt ting annaleis denne gangen heller, men vekta peikar heile tida opp. sist gjekk eg ikkje opp dei to siste mnd.
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg gikk opp 30 kilo sist og er "bare" på 14 nå. Tre uker igjen. Kjempe fornøyd med det:) Begge er jenter.
moder3 Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Flere her gitt.. 16 kg og 4 uker igjen. Gikk opp bare 12 totalt forrige gang, men fødte da i uke 35+2 om jeg ikke husker helt feil.. Svangerskapet før det gikk jeg opp 20 (!), selv om jeg fødte i uke 34+3. Så det varierer ja.
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Hei, la på meg 30 kg med nr 1 og 2, 20kg med nr 3. Alle er jenter og sluttvekta har endt på underkant av 90 kg alle gangene. Hitill har jeg lagt på meg 8 kg ,er i uke 32 og venter gutt. Ender nok rundt 90 denne gangen også :-(. Har jo klart å ta det av meg etterpå, så får satse på det Var undervektig med de to første, så det ser ut som om at når jeg har mere å ta av, legger jeg ikke på meg de ekstra kiloene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå