Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Har det så vanskelig nå. Vi har to barn sammen og nå har han bestemt seg for å flytte fra oss. Og jeg skjønner ikke at han kan gjøre det mot oss. Er så langt nede. Sliter med at jeg er deprimert og veldig sinna på han. Skal på timer til pyskolog nå til fredag. Har nok vært deprimert i mange år. Uten å skjønne det selv. Hvordan kommer enn seg igjennom dette. Noen ganger har jeg nok med meg selv. Så hva med ungene? Han største er 4 år og skjønner jo ganske mye. Er mye lei meg. Hva sier man til en gutt på 4 år? han yngste er 10 mnd så får jo ikke snakket noe særlig med han enda.
Pærefrø Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg skjønner deg utrolig godt. Jeg var gjennom det samme for et år siden i disse dager. Jeg var så heldig at jeg hadde mamma her, så ungene og jeg var en del der nede. Ho hadde de veldig mye, og det er jeg glad for. Så det jeg råder deg til er å snakk med familie, og få hjelp fra de til å få avlastning. Jeg følte meg som en dritt da jeg leverte ungene der, men jeg ser i ettertid at jeg ikke kunne gjort annerledes. Og de var også i barnehagen som vanlig. De er ikke lett å komme seg gjennom, det kan jeg skrive under på. Det kommer dager der du føler deg helt fin, bruk de på ungene, snakk med venner du stoler på...det hjelper også. Jeg fortalte bare jenta mi som var 4 da at pappa er flytta, men at han er veldig glad i deg uansett. Bare at mamma og pappa er ikke kjærester lengre. De skjønner mer enn vi tror. Et annet råd jeg kan komme med er at du skriver ned alle følelser og tanker rundt dette her.... det hjalp meg veldig, om du brenner de notatene etterpå eller du sparer på de er opp til deg...jeg sendte de med xen, så han fikk lese... men dette her kommer til å gå veldig bra, det vanskeligste er å tenke fremover, men det er det beste. Dette her klarer du, men få hjelp fra venner og familien til å avlaste deg litt med barna.... hvis du vil, så kan du skrive pm til meg, så kan vi snakke mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå