ApriIbaby Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Trenger noen ideer. Har kjøpt en klistremerkebok og et lite puslespill.... Er vel ikke strøm der så dvd-spilleren er neppe noe poeng i å ta med? mer?
lamlim Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 vi har pleid å pakke en liten overraskelses-sekk med klistremerker, noen nye småbiler, en liten tegneserie eller bok og tegnesaker. tegnesakene er alltid pop, kan sitte lenge med de
Boulengerina Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Discman med lydbøker da? Min 3åring elsker å høre på lydbøkene om albert åberg:) Ellers tenker jeg: *tegnesaker *nye bøker *små dukker
ApriIbaby Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 Har tenkt på tegneskare , men han liker ikke å tegne så det tror jeg er liten vits....Har og tenkt å ta med noen små kaptein sabeltann figurer og noen biler. Vi har ikke hverken diskmann eller lydbøker, men det var smart,,,,*gruble*
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Ta med dvdspiller du, og bruk den tom for strøm. Vi har ikke det men har hatt med oss begge laptopene, fulle med strøm. Da varer de gode 4 timer hver seg:) Masse dvdtitting på den tiden! Tegnesaker er jo et must (dersom barnet liker å tegne da?!) Bøker.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 har du ipod? vi la inn filmer på ipoden, og lillemor elsker å sitte og se på den )
ApriIbaby Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2009 Har dessverre ikk Ipod heller, men kom på at vi har en diskman et sted. Har vært på biblioteket og lånt lydbøker, men nå finner jeg ikke diskman :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå