InLove♥ Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 jeg har 28 dager igjen til termin! Er ferdig med vasking av barneklær og mangler bare å pakke sykehusbaggen. Har DU tips til hva man skal finne på om dagene?=) * vente, vente, vente, vente *
camillaen Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har fått strikkedilla!! Begynn i d enkle og avanser etterhvert
blå+? Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 strikkedilla her også! Og jeg som aldri har strikka en gryteklut engang. Er nå snart ferdig med min første bukse *imponert* Ellers skal jeg og samboer på jakt etter babyseng i dag. Salg er bra=)
Kliko Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Du kan få komme til meg å gjøre alt det der! Jeg har ikke energi til noe om dagen jeg hehe.. Skal si du har vært flink!! =) Du kan kjøpe deg play station, det gjorde typen til meg til jul, og det er kjempe moro!
Mia77 Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har også 28 dager igjen i dag. Gjør litt lite om dagen egentlig. Vasker litt, rydder litt, er på nettet osv.
super-siri Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har nå sortert alle husets spiker og skruer etter størrelse...
hope<3<3 Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 jeg har 23 dager igjen . Jeg snur opp ned på hele huset..det er ikke akuratt kjekt når det står på men guuu så deilig når det er gjort hehe. Føler alt må være i orden til den lille kommer. Har som mål å gjøre rein bilen og sette i feste til bilsete før helga hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå