Gå til innhold

Kan man bare ringe gyn eller.....????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha henvisning hos lege...?? Jeg hadde en SA i sommer og har veldig lyst på tidlig ul slik at jeg kan roe meg nedpå... Er litt redd for at det ska gå galt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?????

Skrevet

Du kan bare ringe gyn uten henvisning fra lege. Jeg var til ul i uke 6 og da betalte jeg kr 800. Hvis jeg senere vil til gyn for ul så betaler jeg kr 500.

Skrevet

Var det privat du var til da????

Skrevet

Ja, det var det.

Skrevet

Jepp... det er bare å ringe gyn. Jeg ringte i dag, og fikk time kl 15:) Det kostet 750. Jeg er i uke 9+6..

Jeg må bare med sikkerhet vite at det er liv i den lille der inne. Da kan jeg virkelig begynne å glede meg.. Orker ikke å gå å være engstelig for at det skal være noe galt!

:)

Skrevet

Er det privat på deg og????

Skrevet

Jag var på tidigt UL i går pga flera SA. Är 7+6 på väg, var också i uke 5. Fösta gången var lite för tidigt till att kunna se nåt särskilt, men i går fick jag se hjärtat slå. Den sov dessvärre så jag fick inte se rörelse. Det var fantastiskt!! Hoppas väldigt på att det går vägen denna gången.

Hade henvisning, men har gått privat tidigare, det kostar ju lite men det är det ju värt!

Lycka till!

Skrevet

Betalte du nåke når du hadde henvisning??? Vil veldig gjerne ta en tidlig ul så eg kan slappe av... Men har veldig dårlig råd skjønner du

Skrevet

Jeg trengte ingen henvisning til min private gynekolog i uke 9, men måtte betale 800 kr. Fikk da sett nurket på ultralyd. Stor stas.

Skrevet

Men er det noen som vet om koss da e hos offentlige gyn???? Har gått masse der det siste halvannet året for eg ikkje fekk te å bli gravid... Masse styr...

Skrevet

Hvis du allerede har en fast gynekolog som du går til, så er det bare å ringe dit. Da trenger du ikke henvisning fra lege siden du allerede er i systemet der. Jeg gjorde det. Fikk tidlig UL der og betalte kun kr 40 for UL :)

Skrevet

Da tar eg og ringer sjukehuset i morgen så får vi se om eg kan få en time til ul der... 40 Kr e jo ingenting

Skrevet

Nej, betalade inte en krona.. Fast att få hänvisning kostar ett legebesök förutsatt att legen vill ge henvisning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...