Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har sett etter madrass i det siste, så så jeg noen madrasser på Ikea som nå har samme mål som vanlige barnesenger man kan kjøpe i andre butikker.

Er det noen som har erfaring med babymadrass på Ikea, og om de eventuelt er gode nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) har ikke erfaring selv, men ei veninne av meg har madrass derfra og er storfornøyd:)

Skrevet

Vi er kjempefornøyd med vår madrass fra ikea. Har både vanlig madrass og overmadrass.

Skrevet

jeg har madrass fra ikea til småen. syntes den er helt fin. den skal jo ikke være så myk når de er små.

Skrevet

Vi har kjøpt madrass på ikea. Ikke den aller billigste. (syntes den var litt tynn, tok den til 250 eller noe) Men den er ikke i bruk ennå...

Men den står klar! Håper det blir bra!

Skrevet

Vi kjøppte den "tykkeste"/dyreste skumgummimadrassen til ikea etter anbefallinger fra peronale der. Hadde tenkt å kjøpe den med fjærer. Når vi pakket den opp å såg hvor tynn og pusslete den madrassen var fikk jeg helt dårlig samvittighet og prøvde å få tak i Svane baby madrassen. Den ser så god ut. Men målene 115x55 var ikke å oppdrive i Bergen og måtte bestilles (2 uker leveringstid og termin om 9 dager så vi droppet det). Kjøppte simo anti midd/allergi madrass på BarnasHus. Den kostet trehundre og etteller annet (altså ca det samme som den fra ikea). Og ser/kjennes så utrolig mye bedre ut. Den andre bare kasserte vi rett i kjelleren. Til vuggen kjøppte vi en madrass på Jysk og skar til. Den også ser/kjenner mye bedre ut enn den tynne slingse greien til ikea!!!

Men jeg er førstegangs og har seff ikke noe erfaringer med dette. Men tenker hva jeg ville lagt på selv!!!

Skrevet

vi hadde svane baby madrass til jenten vår da hun var baby, hadde tenkt å kjøpe det når også, men så såg vi simo sin antimidd etc madrass og syntes faktisk den virket bedre. Fastere liksom...så vi kommer nok til å kjøpe den istedet.

Skrevet

Jah faktisk. Enig med deg. Og så var den jo billigere også. Men må bare få sagt at den ikea skumgummimadrassen fikk jeg direkte dårlig samvittighet over å ha kjøppt. Så for 100kr mer er Simo madrassen kjempe i forhold. Har ikke prøvd den med baby enda da. Men ikea har mye annet bra ikke det jeg mener!!!

Skrevet

Jeg innbiller meg at det var noen som nevnte noe om at madrassen på IKEA har vunnet en eller annen test, men kan hende jeg tuller nå altså. Si fra hvis dere finner ut noe- jeg skal også kjøpe snart :)

Hvordan er målene på SIMO-madrassen ift IKEA -seng da???

Skrevet

Vi har ikea sprinkelseng, og Simomadrassen passet rett oppi. Kjennes så mye bedre ;) Vi har den, laken på og så nøstebarn sitt lammeskinn oppå. Så nå kan mini baare komme!!!

Skrevet

Vi er kjempe fornøyd med madrasen fra Ikea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...