laffi - fødeklar :) Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Ikke lenge siden jeg gikk gravid med lillegutt på 1,5 år, men husker da ingenting! Magen poppet ut i helgen, så helt klart at det er noe der inne som blir større... men er så redd for at noe skal gå galt (kjenner mange som har mistet i det siste..). Litt usikker på om jeg har kjent liv... Skal høre med legen om jeg kan få høre hjertelyden på kontroll neste uke. Men bør jeg kjenne liv nå???
Vil Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 En eller annen gang mellom uke 14 og 21 tror jeg.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Mellom 14 og 22 ville jeg sagt ja - og daglig fra uke 28
Plutselig_gravid Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg kjente ikke ordentlig liv før uke 24 med førstemannn. Kjente sent liv denne gangen også.
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Kjente akkurat et lite dunk inni magen min. Regner med at det var den lille babyen som ville gi meg et lite vink. ;-) Så utrolig herlig. Kjenner på en måte at den vrir seg inni der enkelte ganger. Er forresten 14 + 4 i dag.
laffi - fødeklar :) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 Takk for svar Tror jeg faktisk kjente noe i dag... føler meg ganske sikker på at det var lille nurket Syns å huske fra forige gang at det er slik det kjennes ut - hvis det ikke bare er ønsketenkning da. Men uansett er det jo tidlig, så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå