Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 1 barn med min eks. Nyttår feiret hun med faren og hans dame. De slet i flere år med å få barn, men de klarte det til slutt med prøverør. Hun gledet seg kjempe mye til å feire nyttår med faren, men likte ikke maten de skulle ha på nyttårsaften. Forsikret henne om det helt sikkert gikk fint. De kunne sikkert varme noen pølser eller liknende til henne. Hun er ikke spesielt glad i kalkun. Hun blir rett og slett kvalm og brekker seg. Vi pleier aldri lage to middager hjemme slik at det er sagt, men akkurat dette har vi tatt litt hensyn til. Da hun kommer hjem forteller hun at hun gikk sulten til sengs nyttårsaften. Faren og dama hadde vist "kranglet" litt, og hun trodde vist de fikk brus og sjokolade hele tiden hjemme. Så jenta mi var kjempe lei seg etter ferien hos faren. Hadde blitt så mye krangling. Og følte det ikke vart som hun ville. De ser hverandre så sjelden... Blir så trist på hennes vegne. Jeg kan selvfølgelig ikke legge meg opp i hva de serverer henne, men føler nesten stemor legger henne litt for "hat". Er ikke bare dette som skjedde nå, men mangen andre situasjoner de siste årene. Trengte bare å få det ut...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 ungene hos oss,sier mye rart til mora som virker negativt for oss å det er gjerne halve historier bare. men nå er vi sånn at vi ikke vil krangle over ting å har litt mer bein i nesene her,mens hos mora få de masse sympati over ingenting å klarer der å syte seg til meget mye. vi mener unger i skolealder klarer å legge tøy i skittentøyet selv å lage frokost selv å rydde opp etter seg(frokostblanding),men hos mora får de alt oppi hendene for de er for små til noen ting. men vi dømmer ikke mor fordiom. tenker bare at vi er forskjellige. vi er glade for unger som har struktur å er blide å fornøyde stort sett som ikke bruker energi på å grine seg til alt. ta ungen din med en klype salt du. skjønner det sårer deg det hun forteller,men det er tross alt ikke din sak. hvis du står for ditt,så for de stå for dems...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg ville spurt far om dette stemmer, jeg.. Det er ikke alltid at barna lyver. Datteren min kom gråtende hjem fra pappahelg og sa hun hadde fått ris. Jeg tok det med en klype salt og det endte med at jeg måtte be om unnskyldning, for hun hadde røde merker fra stemors hånd på rompa. Hun er heldigvis ute av bildet. Hvis ikke hadde hun ikke vært hos han mer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå