Har fire go`inger Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Da var jeg tilbake her. Mistet vår lille spire. Fikk beskjeden på selveste julaften - veldig lei oss. Håper det "klaffer" igjen om ikke altfor lenge.
J -76 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Åhhh også på selveste julaften da, det var leit! Jeg mistet for 4 dager siden og venter på mens før vi prøver igjen. Ikke lett det her, humøret svinger veldig. Lykke til
Har fire go`inger Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Leit å høre at du har mistet også. Tøffe saker dette her. Humøret mitt svinger også noe "voldsomt". Sitter på jobb og skal prøve å gjøre noe fornuftig, men det er ikke lett. Lykke til med prøving. Håper vi blir fort gravide igjen.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Det var ikke særlig til julepresang, nei. Krysser fingrene for at dere blir raskt gravide igjen!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Håper dere blir gravide ultrafort igjen, dette fortjente du ikke ! Varm klem fra meg
J -76 Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Vi får holde motet oppe og ikke gi opp, jeg har iværtfall bestemt meg for å prøve igjen, lykke lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå