Gå til innhold

Ish... nå gråter han ved levering


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å gi han en klem etter at han har satt seg ved frokostbordet. I går satt jeg på huk ved siden av han og vi fortale litt om jula til en av de voksne. Så ser han lenge på meg og begynner å gråte...

Han ble tatt på fanget da jeg gikk, men hadde vært lei seg i en halv time. Sukk.

 

I dag tok jeg en litt kjappere avskjed, men hørte han begynte å gråte da jeg var i gangen.

 

Håper dette bare er litt innkjøring etter mange fridager i jula, er så fælt å gå når han er lei seg.

 

Da pappan hentet han i går var han blid og glad, og alt var som før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det er sårt! Ikke noen god følelse i det hele tatt! Magnus gjør det av og til, men som oftest løper han bare inn og vil leke.

 

Henting derimot kan være et mareritt! Etter han har løpt og gikk meg kos vil han plutselig ikke hjem og blir MANGUSVILIKKEOGJEGGRÅTEROGHYLERSÅHØYTOGLENGEJEGKAN

det er hyggelig det!!! :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det å levere i dag? Man får så vondt i hjertet når de er så lei seg:( Håper det bare er en overgang etter god og lang ferie og at hverdagen snart er på plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gråt i går også, men satser på at det bare er en overgang fra lang ferie.

 

I dag skal han ikke i bhg, vi har vært på kontroll på helsestasjonen og så skulle Thomas spise lunsj og sove (og leke!) hos bestefar:) Han gledet seg til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...