lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Med gårsdagen friskt i minne holder jeg ha nhjemme fra skolen i dag pga været, vi bor bare 70 meter fra skolen, men er motvind å gå til skolen, og jeg kommer ikke til å gå ut å måkke innkjørselen for å kjøre han på skolen. Flere som holder ungene hjemme pga været?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Her er det pluss grader, opphold og vindstille. Så her er nok barna på skolen;=) Men hadde nok også holdt min gutt hjemme i uvær, pluss en sånn hendelse dagen før. Her ringer skolen til foreldrene om ikke barna har kommet seg på skolen. Så det er veldig trygt. Så da vet jeg at hvis ikke jeg har hørt noe når skolen har begynt så har han kommet seg fram.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 bor også kun 100meter fra skolen og bhg, i dag snør det så kraftig at jeg nesten ikke ser søppelstampen der ute;) men sendte både skoleungen og barnehageungen alene, og vet at skolen/bhg ringer om ingen dukker opp:))) men forstår godt at du ble skremt etter gårdagens opplevelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå