Gå til innhold

lar dere barna gå i bare ullundertøyet i bhg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gjør det,men ser nesten ingen andre på hans avd som gjør det.Synes folk det ser dumt ut tru??

men han blir for varm med klær over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine gjør det.

mange andre også i barnehagen vår.. særlig de minste...

Skrevet

Min gjør ikke det..

De bytter til ull om det er nødvendig under dressen..

Men det er ikke fordi jeg synes det ser dumt ut, så vet du det =)

Skrevet

Jeg har ikke noe i mot at hun gjør det, men det blir så fort møkkete når hun ikke har noe over synes jeg, så jeg har begynt å ta på en tynn genser uten på og en lett bukse.

Skrevet

Min gjør det. Er bare han og en annen jente som pleier å gå i bare ullundertøy. Det blir jo varmt med klær utenpå også er jeg litt redd for at han skal få ulltøyet utenpå de andre klærne når han skal ut om han har "ordentlige" klær på:) Når han går i bare ullundertøyet så vet jeg at de bare tar på ulltøy og dress utenpå uten ekkelt tøy imellom.

Skrevet

Vår bhg har bedt alle foreldrene levere ugene med ull innerst ( om de skal ha ull på ute) Da sparer de tid ved påkledning, og det er jo en fordel for ungene også.

4 åringen min går kun i ullgenser inne, men over stillongsen har han alltid ei bukse. Det er fordi det blir så fort hull på knærne hvis ikke.

Skrevet

Nei, men dei ansatte kler av han der.

Så han blir vel varm inne.

Skrevet

Lillemor har alltid ullundertøy på seg og en tynn bukse og genser/t-shorte utenpå. Blir hun for varm kler de av henne litt :)

Skrevet

Lar og lar, hun vrenger av seg alt "unødvendig" med en gang hun kommer inn på bhg, så hun løper alltid rundt i bare ullundertøy ja ;)

Skrevet

godt å høre at det er flere da=)

ikke for at det spiller noen rolle egentlig,men begynte å lure på om andre synes det var "slaskete"på en måte hehe.....men det viktigste er jo at de er passe tempererte og har god bevegelsesfrihet til lek=)

Skrevet

Snuppa vår gjør det - og har lurt på det samme som deg. :-) Er ikke så mange andre som gjør det hos oss heller. Jeg er egentlig litt "jålete", så det er litt ulikt meg. :-)

Men - synes det er riktig å gjøre jobben til de ansatte så enkel som mulig, og i tillegg er det utrolig behagelig for snuppa og ha på. Har investert i flere sett fra Devold, i flere farger, så det ikke blir så "kjedelig". :-)

Skrevet

ps: må innrømme at jeg er litt jålete også, så hun har alltid rent (selvsagt) og pent ulltøy, hvor stillongs og genser er i samme farge i det minste ;)

Skrevet

ja,sånn er jeg og,rent og helt og samme farger og mønster på longs og trøye=)

Skrevet

Nei lar aldri tulla gå bare i ull i bhg, har jo så masse fine klær og vil gjerne bruke det pluss at mat flekker ikke går bort fra ull så da ville alt ull se fælt ut etter hvert. Dersom det ikke er så kaldt har ho ull under på beina mens makkosjorte under genseren og så skifter hun når hun går ut. Men er så stor at hun ordner de selv.... Men bruker bare tynne gensre og ikke foret bukser over ull undertøyet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...