Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Har en uke igjen til termin, og ble plutselig så kvalm og ekkel i dag morges. Mine to andre fødsler har begynt med rier, så jeg er litt usikker nå. Alt med dette svangerskapet har vært annerledes enn de to første, så det skulle ikke forundre meg om også fødselen blir helt annerledes... Har liksom på følelsen at fødselen er ganske nært forestående, så jeg håper inderlig dette er en sped begynnelse...
kaos83 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 vet ikke, men jeg er også kvalm idag:S harhatt tre cm åpning siden nyttårsaften... har i tilegg så ondt i nedre del å rygg at jeg sliter med å sitte, stå og gå.. (det kom idag) lurer på om det er et tegn på noe? Har og født før, men som deg var alt veldig annderledes, så føler meg som jeg aldri har gjort dette før...
lchristin-nydelig tulle Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 å sånn har jeg det å. føler meg pigg fram til jeg reiser meg. har spist så kvalmen har gitt seg, men murrer i ryggen,men hos meg kan ikke det skje ennå.... nei å nei. mannen min er på sjøen og kommer ikke før om 8dager!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå