*Ønskergjerne* Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 ja,er 10 dager over IKM å hadde negativ test igår... blir så lei!!! bestemt meg for å holde meg unna BIM å slappe mer av å ikke tenke så mye på d - rett å slett ikke prøve... jeg er jo ikke gravid!!! jeg vil kontakte legen å ta mer hormon-prøver tror jeg.. å ta d derfra... 1,5 år som prøver - sliter :S hjelper ikke å sitte her på BIM nei... så takker litt for meg,for en periode - så når spiriten er tilbake er jeg å d... jeg å samboer har prata - vi vet d skjer når d er ment 2 be , men vi er unge ennå... gir ikke opp håpet om en liten en en gang - men vi får la naturen bestemme litt å oppsøke lege å bare ta d som d kommer... håper nesten TR kommer snart så jeg vet at jeg har TR liksom... pleier alltid ha 28 dg syklus,men er nå på dag 38,noe som ALDRI har skjedd før- ønsker dere alle lykke til m prøvinga - satser på 2009 er året vi snakkes nok igjen...
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Ville bare ønske deg lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå