Nangiliama Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Nå jubler jeg nesten altså - Men bare nesten.. Har tatt tre graviditetstester fra billigtester, sånne strimler. En i går kveld, en når jeg var på do i natt og en nå om morran, og ale tre får to streker, selv om de ikke er liike sterke som kontrolltesten, men tre stykker kan vel ikke gi falsk-nesten positiv uten grunn eller hva? De har alltid vært blenda hvite tidligere.. Tør jeg juble?
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 En strek er en strek;-) Gratulerer!!! Venter selv på å ta test om en dag eller to! Er så spent:-) Lykke til:-)
Lotta2010x2012 Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Gratulerer så mye:D Du får prøve å ta en CB i morgen tidlig da vet du, bare for sikkerhetskyld, men en strek er en strek:)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 . Jeg er 200% sikker på at du er gravid, sist testa jeg positivt med strips test. Gratulerer så mye :0) Lykke til videre fremover.
Dagros med gutt Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Mine streker er heller ikke like sterke som kontrollstreken, men jeg tror ikke det har noe å si. Den i dag var litt sterkere enn i går, så...GRATULERER til deg og!
Nangiliama Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2009 Hurra! Jeg tror jeg forsiktig beveger meg tl 1.trimester jeg! Merkelig følelse - veldig glad og stolt men livredd på samme tid! Lykke til allesammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå