Gå til innhold

Noen som har det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et slags trykk i underlivet.. litt ubehagelig.. Noen som har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har hatt urolig nedpress i underlivet, følt til tider at lille var påvei ut og må nesten knipe litt for det er så ubehagelig:) Er i tillegg utrolig hoven og lurer på om jeg noen gang vil se ut som jeg en gang gjorde nedentil:) Men alt er vist veldig normalt som alt annet i et svangerskap med dets gleder og sorger:)

Har hatt det siden uke 25 kanskje, husker ikke helt, og det er verst etter jeg har sittet enstund.

Skrevet

Ok. Jeg sliter også med mye utflod. er dette også normalt?

Skrevet

Har mye utflod jeg også, og fått beskjed om at dette også er normalt.. Men jeg har ingen utdannelse innenfor faget og det er kun mine erfaringer og egne teorier jeg kommer med:)

Det er jo veldig mye og rare ting som skjer med kroppen i et svangerskap og terskelen for normalt virker uendelig men er det noe du uroer deg for må du ta kontakt med kyndige folk:)

Skrevet

jeg også har det på den samme måten... særlig dagen etter vi har hatt sex... Føler nesten som om alt innvendig er på vei ut....

Men det virker jo som det er ganske normalt.....

Skrevet

Morro du skulle nevne dette med å lure på hvordan det vil se ut der nede etterpå. Har født to sønner fra før, og hver fødsel har endt med en 'rearrangering' av utseendet der nede, hehe. Alltids noe som ser ut til å flytte på seg ørlite granne...! Blir spennende å se etter tredjemann nå...!

Skrevet

Tror det er det de fleste eller alle føler. Det er nok sikkert bare hodet som presser seg ned i bekkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...