Gå til innhold

Knust av sorg etter at pappaen min døde brått i natt.


christinefl

Anbefalte innlegg

Har termin 1 februar, men vet ikke hvor jeg skal finne krefter til å gjennomgå en fødsel. Er helt knust etter at faren min døde brått og uventet i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj da. kondolerer så masse. du må få snakket m jordmor så fort du kan,så hun kan hjelpe deg videre. det er viktig både for deg og babyen, for nå og framoveri tid.

skal tenke på deg.

mange trøste og støtte klemmer fra meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer så mye..

Jeg mistet også min far 3 uker før jeg fødde nr 4 for 19 år siden..

det var tøft,men fikk god oppfølging av jordmor etterpå med mange samtaler.....Fikk en fin fødsel tross alt..Og når den lille kommer må man gå videre,og da er det viktig å huske de gode stundene du har hatt med din far.det hjalp meg mye og hjelper meg enda etter så mange år.....

Ønsker deg lykke til....

 

Klem fra astrid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vanvittig leit å høre. Er vanskelig å finne trøstende ord. Men er nok lurt som de her over sier; kontakt jordmor så får du forhåpentligvis hjelp og støtte fremover. Skal tenke på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff,tenker på deg og dine i denne vanskelige situasjonen.

Er enig med de andre som har skrevet her, det er viktig å få pratet med jordmor om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer så mye! Ord blir så fattige når sånt skjer! Jeg mistet min mor i sommer, rett før jeg var 12 uker på vei. Hadde ikke sett henne på lange tider, da jeg bor 70 mil unna. Gledet meg så utrolig til å fortelle henne at et barnebarn var på vei, men rakk det aldri. Jeg fikk telefon om at hun ble funnet død, en time før jeg var fremme. Med henne var det hjertet som sviktet. Trøsten for meg ble at hun ikke hadde lidd på forhånd. Den er mager, men heller større sjokk på familien som sitter igjen, enn at hun skulle hatt vondt i lang tids sykeleie, var det jeg tenkte. Dette tenker jeg fortsatt når jeg har vonde stunder... Frykten med meg var om jeg ville klare å beholde barnet i sorgen og sjokket. Med deg blir det å fullføre svangerskapet, og ha krefter til fødselen på skikkelig vis. Vær sterk for den lille, og prøv å tenke at din far følger med deg der han er nå! Har termin 1. februar jeg også, og jeg vil tenke på deg! Prøv å sove når du kan, selv om det er vanskelig...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer.

Jeg ville bare si at du må huske å tillate deg å føle glede!

Jeg mistet pappaen min når jeg var 19 år og jeg følte skyld hvis jeg hadde det bra. Du som skal få baby har ihvertfall lov til å nyte den tiden du har foran deg. Det er jeg helt sikker på at pappaen din også ville!!!

 

Ikke sikkert du føler det slik som jeg følte det, men ville ihvertfall minne deg på å kose deg også oppi alt det triste!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...