Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mye kynnere for tiden.

Magen er så og si steinhard bare jeg reiser meg opp og står.

Er mye liv og rabalder i magen i kveld.

Gikk og la meg i sted, men fikk ikke sove.

Kjente at magen strammet seg, fikk litt mensmurringer og kjentes ut som om jeg må på do og gjøre nr 2.

Varte i ca 20-30 sek, en plass mellom 2-4 ganger i timen.

Når jeg sitter er magen hard hele tiden.

Er 32+0 i dag, er dette bare sterke kynnere eller masrier tro?

Er ikke vondt, men litt ubehagelig.

Hadde ikke noe sånt sist.

Hadde sex for første gang på lenge, men det er flere timer siden, kan man få slike kynnere av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke sikker på om det er kynnere eller masrier...

slik du beskriver det er akurat slik jeg hadde det med min sønn... det endte opp med at jeg åtte få riehemmende middel.. pga de var så sterke... ville tatt en tlf til sykehuset etc og evt sjekket det hvir set fortsetter...

sæd inneholder et stoff som er det samme som i noe man får når man skal sette igang fødsel... sæd kan fremprovosere rier... men sex med utløsning en gang skal da ikke ha så mye å si...

fortsetter det så ta en liten tlf;) bedre med en for mye enn en for lite;)

Skrevet

Det er mange som beskriver rier saann.. Jeg tror jeg vill sjekket det ut med en fagperson, ogsaa siden du kun er 32 uker, saa hvis det er noe paa gang saa vil de jo gjerne preove aa stoppe det. Men kan jo vaere at det bare er kroppen som gjoer seg klar. Tryggeste er alltid aa sjekke en gang for mye heller en en gang for lite.. Saa forresten at vi har termin nesten samme dag. Jeg har 3. mars :-) Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Det gav seg i løpet av natten, men magen er hard hele tiden i dag, kan ikke bevege meg uten at det blir stramt og ubehagelig.

Ser det ann litt utover ettermiddagen, har litt murringer i ryggen, men ikke noe mer.

Babyen er det i hvertfall liv i, tror ikke nurket liker at livmoren trekker seg sammen gitt...hehehe

Skrevet

Jeg har det slik hver dag. Mange av kynnerne må jeg puste meg igjennom. Går de ikke over etter noen timer så kan det være greitt med en tlf ned til føden. Mine kynnere har akkurat en pause i grevens tid slik at jeg enda ikke har trengt å ringe ned for sjekk. Var ikke slik med de to første. Lykke til. Håper det bare er kynnere slik at babyen kan ha det fint i ei stund til inni magen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...