*toppris* Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hvordan har det vært? Mye blod? Over tid? Vondt etc? Har selv hatt to kraftige blødninger idag, vært hos legen og fått henvisning til ul i morgen..klokken 14.30... gruer meg virkelig! Utrolig kjipt å åtte vente til i morgen å få svar... Er øm i magen, men det er ikke vondt... bare øm... sår liksom... Hvordan har dere hatt det? uff.... gruer meg virkelig... skjønner jo at det er snakk om sa...men... helt forferdelig...
godiva med 3 gull Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hadde "fødselslignende" smerter en times tid ca. skjønte med en gang hva som skjedde. Blødde vel ca 14 dager, temmelig kraftig de første dagene, Alt skulle jo ut. Var øm i magen en stund. Dette var 17.mai 08. (jeg hadde faktisk termin idag...) er nå fullgåtte 21 uker og termin 21 mai Lykke til idag da! Klem
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Min SA startet en mandags morgen med bittelitt blod, fikk totalt panikk og dro til legen som ba meg dra hjem og ta det helt med ro og bare ligge mest mulig stille. Det blødde ikke så mye mer den dagen, og heller ikke neste, men på onsdags ettermiddag kveld fikk jeg ganske vondt i magen og jeg begynte å blø kraftig. Var noen skikkelig tak i magen, og da skjønte jeg hva som skjedde...var ikke i tvil:( Var til UL den fredagen og sjekket at alt var kommet ut. Dette var i mars i fjor, og ble gravid igjen i juni, så nå venter jeg ei lita snuppe i mars! Håper det går bra med deg, vet godt hvordan det føles når man begynner å blø... Men det er ikke dermed sagt at det går galt da! Skal krysse fingrene for deg jeg! )
petiteM's Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Hadde blødninger i 5-6 uker (truende abort) før SA i uke 11 (3.januar 2008). Ingen tvil om at det var spontanabort - mye blod, klumper og gørr. Rielignende smerter i ca. 1t før de store blødningene. Blødninger i ca 1 uke etterpå, også med klumper og gørr. Fikk blødningsforstyrrelser etterpå, og opplevde ingen normale mensturasjoner (3 uker blødning, 1 uke blødningsfri). Ble gravid igjen mai-08 (er i uke 35 nå) etter en "tilfeldig" eggløsning observert på UL. Har hatt mindre blødninger frem til ca. uke 16 i dette svangerskapet også, så alt håp er ikke ute for deg:-) (Ingen blødninger i første svangerskap!)
2prinsesserogbim Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Eg begynte å blø litt, gjekk te legen.. Han sa at eg skulle ta det med ro helst være sengeliggende... Det økte på dagen etter og blei meir vondt, gjekk gikk te legen igjen, så var det opp te sykehuset og te gyn... Tok innvendig ul og alt var vekke, var da 5 uker på vei... Eg er også 5 veker på vei nå og sååå redd for at da går gale...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har mistet 3 ganger, og min erfaring er at symptomene kan variere veldig. Jeg har hatt alt fra ingen smerter, tilmensmurring, til sterke smerter. Mye blod, lite blod, brunt blod, friskt blod, klumper, ikke klumper. Skjønner at det er lite hjelp i dette... Men til trøst: Jeg hadde også blødninger med gutten min på snart 1 år, blødde flere ganger. Men ut kom en superfrisk gutt! Krysser fingrenefor deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå