randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 var på ul i dag. til sjekk av livmorhalsen og den var bare ca 2 cm igjen og holde på ;( er no i uke 29,2. og vart sengeliggende ut svangerskapet ;(
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Huffda... Hørtes ikkeno gøy ut nei!!! Kjedelig å må holde senga resten av tiden ja, men det klarer du vettu Rug i vei, blir et flott resultat til slutt :)
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 nei det er kjedelig detta, skal inn på kontroll igjen på torsdagen å da fikk eg beskjed om å ta med meg veska om eg ikke kunne dra hjem igjen;( har i tilegg 3 andre barn her som trenger min oppmerksomhet når de kommer hjem om dagene oxo, den elste er7 , å ho i mitta blir 5 i mars og ho siste blir 2 i mars...
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Huff, jeg klarer ikke helt se det for meg, desverre, har ingen barn fra før!! Men skjønner at det forverrer situasjonen betraktelig ja!!! Håper du har familie og venner rundt deg som tar i et tak nå når du virkelig trenger det!! Hva er det som gjør at livmorhalsen blir kortere? Har ei venninne som hadde det sånn da hun gikk med tvillinger, men jeg skønte meg aldri helt på det.. var på besøk til henne da hun måtte ligge på sykehushotellet, men vi snakka ikke så mye om det egentlig!!
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 det er livmorhalsen min som er for mjuk så når barnet vekser og blir tyngre presser den på livmorhalsen så den gir etter ;(
Hakkamella Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Uffda! Stakar! Håper du har en veeeeldig behagelig seng/sofa. Og at du har tålmodighet og ro nok i kroppen. Som tidligere nevnt av andre; Rug i vei, blir et vellykket resultat av det, vettu!
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Er det lite med 2 cm livmorhals?? Min er nemmelig 3 cm....
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2009 ja to er lite med tanke på at det er ti uker til termin ;( min er ca 3 cm men når eg hosta inne på ul for å se om den trekte se sammen, trekte den seg i hop ca 1 cm ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå