PrettyPink Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei. Noen som har denne telefonen?? er den bra??
miria79 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har den! Fin å se på, men ellers ok. Jeg liker egentlig Nokia bedre
*Udon'tKnowMe* Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har, og er igrunn ganske misfornøyd.. den er fin go fancy og alt det, men skuffer likevel endel... Du kan ikke skru av ordboka for godt, noe som irriterer meg grenseløst.. tochscreenen er ofte litt foran meg, og har gjerne sendt en tom melding til noen fordi den registrerer flere trykk enn jeg har trykket, mikrofon og høytaler er ELENDIG..samtlige jeg snakker med klager på at de ikke hører meg.. Dessuten har den skrudd seg av flere gang når jeg har "lukket" den... Fikk en nokia til jul, og var veldig gla for å kunne bytte ut soulen, selv om den bare var 5mnd gammel..
Mamma med spire Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Samboeren min er fornøyd med den, men jeg merker selv når jeg snakker i den at høytaleren er litt dårlig!! Tingeling&Tias: Det kan hende "programmet" må oppdateres om den skrur seg av når du lukker den! det samme skjedde med min sony ericsson (jeg holdt på å klikke på den), men da måtte de oppdatere programmet på butikken også sluttet det:) Ikke at jeg forstår at man må oppdatere progam på en helt ny tlfn 3mndr etter at man har fått den men:/ Tenkte jeg bare skulle fortelle det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå