meg28 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 mulig denne tråden havnet helt feil sted, men er ny her og litt surrete i hodet fortiden;) har googlet osv, men ikke funnet noe ordentlig svar: hvor lenge etter befrukting bør/kan man ta test? har en syklus på ca 35 dager, aner derfor ikke når jeg har el.. hadde samleie for 10 dager siden, venter mens om ca 4 dager. vært råkvalm og kastet opp endel i 4 dager nå, samt hatt små kramper bak skambenet. har 2 barn fra før (9 og 6år), men husker lite ang tester osv.. tok test i dag, hjemme, viste negativ. Kan jeg være gravid? (at jeg tok test for tidlig?) takk.
meg & lillegullgutten Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Det lønner seg og vente til uken etter at du skulle hatt mens. Kan jo hende du har hatt omgangssyken, høres nesten sånn ut. Vent og se om du får mens, hvis ikke ta en ny test etter en uke.
meg28 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 håper egentlig det er omgangssjuke, men når jeg har hatt det tidligere så har det bokstavlig talt rennt begge veier.. regnet såklart feil ista, var ca den 1 jan at jeg ventet mens, så er litt over tia nå.. hadde hormonspiral intill 3 mnd siden, men pga økonomien har jeg ikke kunnet prioritere slikt enda, derfor har vi brukt kondom, som såklart "sviktet" sist.. fått tilbakebetaling fra nav i dag, så lurer på om jeg skal ringe legen i morgen, for om jeg ikke er gravid så vil jeg få trygg prevansjon snarest;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå