Gå til innhold

Hvor ofte bader dere babyen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

¨hæææææææææææ. skal de bades også?

Skrevet

En gang i uken. Tørker selvfølgelig over med en våt klut oftere. Men jeg vil ikke tørke ut huden.

Skrevet

hver dag. først gir jeg han tran, deretter bader jeg han.

Skrevet

Jeg pleier å sette h*n under sprederen i hagen til tider. Om vinteren holde det at h*n får rulle litt naken rundt i snøen.

Skrevet

En gang i måneden. Først bader jeg meg, så bikkja og så ungen. Veldig miljøvennlig.

Skrevet

Hovedinnlegger her. Seriøse svar?

Skrevet

Etter hvert måltid pluss samtidig som hver gang jeg skifter bleie.. GUD så de ungene kan grise seg til!!

Skrevet

sant?

vasker bare rumpa etter han har bæsja. også bader jeg han hver kveld ør han skal sove. bader han ikke pga at han er skitten men pga det inngår i leggerutinene:) bruker ikke såpe da og har ikke strt badekar, bare ett blått plastikk babybadekar

Skrevet

Du har tulle profil, sant? Ler så jeg griner.

Skrevet

Hei, Bader babyen 1 gang i uken. Vasker stumpen etter bæsj og stortsett også etter tiss. Smører godt hver gang jeg har vasket.

Skrevet

ja, jeg er en morsom person å beskrive, så skjønner godt at du ler;) :P

Skrevet

Hver kveld etter barnetv bader jeg snuppa mi også får hun kvelds etterpå :)

Det er en veldig bra rutine, hun sovner så fort når hun har badet.

Skrevet

Når hun var baby så badet hun hver 3 dag sånn ca. Nå dusjer hun hver 3 dag.

Skrevet

1-2 dg uken. skulle gjerne badet oftere, men småen har litt tørr hud...

Skrevet

Her bades det hver kveld, som en del av leggerutinen. Først tran, bad så mat :-) Han er 7 uker og ikke vært plaget av tørr hud. Bruker stort sett bare olje i vannet.

Vet det ikke er nødvendig å bade mer enn 1 gang i uka dersom de har tørr hud.. Men vi tar det som litt kveldskos før legging. Mini storkoser seg i vannet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...