Gå til innhold

Babywatcher :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte babywatcher på nett i romjulen , og i dag fikk jeg henta den på posten..

Er absolutt å anbefale ;);) Hørte hjertelyden kjempeklart og det var sååå koselig å høre på=)

Den kostet "bare" 500,- Er glad jeg ikke bestilte den til 2000 ,-

Er virkelig og anbefale jenter ;);)

Hilsen happy og ikke-bekymret ;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå så gøy da, den var jo ikke dyr i forhold til de andre? Jeg kjøpte min ALTFOR tidlig i svangerskapet og har nettopp klart å finne hjertelyden, hehe...

er i uke 15 nå...

Hvor kjøpte du din da? Hvor fort banket hjertet til babyen da? Min banket i 150-160 i munuttet:) sies at det er jente;)

Skrevet

Hei! Hørtes kjempekoselig ut! Hvor fant du den til "bare" 500 da?

Skrevet

Åja.. Det var kjempekoselig, og ikke minst betryggende. Det er såå greit å vite at den lille har det bra <3 inni der , i allefall når man ikke kjenner liv så godt enda ;)

Du kan kun høre hjertelyden ;) Det er liksom ikke nå fancy schmancy, den git lyd og man kan ta opp lyden. Thats it! Men til den prisen forventa jeg ikke noe mer heller ;)

Jeg bestilte den fra mavi.no, fikk en kjempekoselig mail tilbake fra han mannen i firmaet. Der han ønska meg lykke til videre og sånnt;) Kjempekoselig bare det ;)

Skrevet

så morsomt for deg :)

jeg bestilte en til rundt 500 kr sist jeg var gravid og fant aldrig noen fosterlyd . så denne gangen turte jeg ikke å kjøpe den rimligste så jeg kjøpte en til rundt 1000 kr og er kjempe fornøyd med den hørte hjertelyden helt fra uke 10 :)

Men bra å høre att andre er mere heldig en jeg var :)

Skrevet

uff å uff! der var jeg solgt:)

bare MÅ ha alt mulig for tia:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...