<3..snart3barnsmor..<3 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg bestilte babywatcher på nett i romjulen , og i dag fikk jeg henta den på posten.. Er absolutt å anbefale ;) Hørte hjertelyden kjempeklart og det var sååå koselig å høre på=) Den kostet "bare" 500,- Er glad jeg ikke bestilte den til 2000 ,- Er virkelig og anbefale jenter ;) Hilsen happy og ikke-bekymret ;)
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 åå så gøy da, den var jo ikke dyr i forhold til de andre? Jeg kjøpte min ALTFOR tidlig i svangerskapet og har nettopp klart å finne hjertelyden, hehe... er i uke 15 nå... Hvor kjøpte du din da? Hvor fort banket hjertet til babyen da? Min banket i 150-160 i munuttet:) sies at det er jente;)
@prikos Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hei! Hørtes kjempekoselig ut! Hvor fant du den til "bare" 500 da?
<3..snart3barnsmor..<3 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 Åja.. Det var kjempekoselig, og ikke minst betryggende. Det er såå greit å vite at den lille har det bra <3 inni der , i allefall når man ikke kjenner liv så godt enda Du kan kun høre hjertelyden Det er liksom ikke nå fancy schmancy, den git lyd og man kan ta opp lyden. Thats it! Men til den prisen forventa jeg ikke noe mer heller Jeg bestilte den fra mavi.no, fikk en kjempekoselig mail tilbake fra han mannen i firmaet. Der han ønska meg lykke til videre og sånnt;) Kjempekoselig bare det
liten spire Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 så morsomt for deg jeg bestilte en til rundt 500 kr sist jeg var gravid og fant aldrig noen fosterlyd . så denne gangen turte jeg ikke å kjøpe den rimligste så jeg kjøpte en til rundt 1000 kr og er kjempe fornøyd med den hørte hjertelyden helt fra uke 10 Men bra å høre att andre er mere heldig en jeg var
20feb11 Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 uff å uff! der var jeg solgt:) bare MÅ ha alt mulig for tia:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå