Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Ok, hverken mannen eller jeg er sånne tradisjonelt romantiske, så å ha den vanlige pakka rundt et bryllup er ikke noe for oss. I tillegg er vi glade i å være ute, vi vil gjerne ha med alle ungene til de vi inviterer - og den derre talerekka tror jeg vi bare glemmer. Så derfor er vi inne og leker med tanken på et vikingebryllup. Vi har tilgang til et langhus, vi kan få en grillmann til å grille for eks et helt lam eller en gris eller noe i den duren. Gjestene kan padle kano/stokkebåt, få innføring i bueskyting eller bare kose seg. Det er mange muligheter med andre ord - og det vil være greit å være både inne og ute (i tilfelle regn tenker jeg på). Vielsen vil være tidlig på dagen, og festen kan pågå utover ettermiddagen. Tenkte å avslutte den ikke altfor seint, siden det som sagt blir en del barn (og mange tilreisende vil ha med sine unger, og da er det vanskelig med barnevakt). Vi har ikke behov for at folk skal kle seg ut som vikinger, men heller ikke at de skal trekke i finstasen og høye hæler. Jeg kunne derimot godt ha tenkt meg en husfruedrakt, de er fine synes jeg, hehe.. Det vil altså bli et ganske røfft bryllup, helt i vår ånd, men vil gjestene like det? Sjekker dere først, hva ville dere sagt om dere ble invitert til noe sånt?
NoDoubt Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Syns det høres spennende ut:-) De fleste gjestene liker bryllup som viser karakterene til brudeparet. Sånn som dette! Go for it!!!
SassyMom Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Kjempekult! Husk å spesifisere antrekk bare, for her ville jeg blitt veldig usikker.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Vi må jo spesifisere hva vi forventer, altså at klærne tåler røyklukt og utevær. Er vi heldige blir det sol og varmt - det hadde vært det beste:-) Takk for tilbakemeldingene alle sammen! Tror kanskje vi går for dette:-)
blond Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 Det viktige er at dere får et bryllup dere ønsker! Om jeg hadde fått en slik invitasjon ville jeg lurt på hva jeg skulle kle meg i og om dere ville ha gaven til det stedet dere skal feire. Eldre og folk som sliter med fysikken kan bli skeptiske så sikkert lurt å legge til rette for dem. Lykke til og gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå