Gå til innhold

Noen her som har hjemmeside som vil anbefale meg? Ikke piczo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har eget firma, som jeg starta for 1 år siden..

Tenkte og begynne å lage hjemmeside om firmaet mitt, bilder av håndlagd bunadsmykker, perlesmykker og alt annet...

Og evt lage nettbutikk..

Vil ikke kjøpe domene ennå, vil først se hvordan det går først med firmaet mitt etterhvert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.qts.no er jeg veldig fornøyd med!

Der kan du selv velge om du vil ha eget domene, eller adr qts.no/valgtnavn

Skrevet

Hvor mye koster det for domene på qts?

Skrevet

Selve domene er vel ikke så dyrt tror jeg. ca 200 avhengi av hviket navn du velger. Men er jo bare å ta kontakt med de...

Skrevet

Jeg vil iallefall ikke kjøøpe noe domene ennå, vil først se hvordan det går med firmaet mitt, Vil iallefall ha en gratis foreløpig.. Vet du om en? Eller er qts gratis?

Skrevet

eeh vet ikke helt om du blander domene med noe annet nå?

Et domene er fks dinbaby.com eller vg.no. Altså adressen som skrives inn i søkefeltet. Det koster som regel rundt ett par hundre i året,uansett hvor du bestiller det.

Hvis du vil ha en gratis hjemmeside er freewebs.com bra eller 123hjemmeside.no

Men der vil du ha reklame på siden, lite spillerom for å gjøre siden til det du vil, og du vil garantert ikke få webshop da dette er forholdsvis omfattende å lage,dermed koster det litt...

Hvis du prøver å lage et seriøst firma bør du absolutt investere i en ordentlig og profesjonell hjemmeside! (som også vil koste litt...)

Skrevet

Okei.. Jeg jobber alene og eget firma navn jeg fant på..

Jeg har ikke opplyst noen enda, men mange vet om butikken min..

Har delt ut visittkort, skal ringe til avis for og annonsere om butikken min snart..

Ble spurt av Norge Rundt om de kunne komme, filme og intervjue.. Jeg takka nei for jeg turde ikke.. Hehe...

Kanskje dumt..

Jeg har fått mange reklamer i post om og kjøpe domene, vet ikke hvem jeg skal velge.. synes det er vanskelig.. Og jeg vet ikke så mye om domene heller..

Har du qts hjemmeside jeg kan titte og se hva jeg synes? Hvis du har det og ikke vil dele ut linken her så send på PM..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...