collagirl Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har i dag blødd litt, lys rosa. Ikke masse, men nok til at jeg har måtte skifte truseinnlegg et par ganger. Er dette normalt og kan det være et tegn på at noe er på gang?
Itsrejk Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Kontakt alltid Føden når du blør. Sikkert ikke noe dramatisk - men sjekk det for sikkerhets skyld!
kaos83 Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 jeg har og blødd litt, er og i uke 36. reiste på kk etter noen dager hadde da tre cm åpning, men har ikke skjedd mer etter det:S hvordan går det med deg?
collagirl Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 Har ikke blødd noe mer. Ringte føden og de så det ikke var noe å stresse med så lenge det ikke varte og siden jeg skulle til jordmor i dag sa de jeg kunne vente. Men jeg er visst i ammetåken allerede jeg, for det var ik før i morgen jeg skulle dit:S Så har vel slått meg til ro med at dette er helt greit... Hadde vært fint om det hadde resultert i litt åpning da:)
ltn :) Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 nå ja jeg ville ringt føden en gang til siden det er imorgen du skaltil jm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå