Gå til innhold

begynner å bli en smule IRRITERT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei venninne som ikke har noen barn.jeg venter nå mitt tredje,og hun kommer hele tiden å gir meg råd ang svangerskap,fødsel og barseltid.det verste er at de rådene hun gir faktisk ikke stemmer.jeg sa klart fra til henne idag at hun kan komme å si sånt når hun har vært igjennom det selv.mulig jeg er en smule hormonell,men er nå 37 uker på vei med tredjemann,og mener jeg kjenner meg selv,kroppen min og barna mine bedre enn henne.vet hun mener det godt,og får litt dårlig samvittighet.men begynner å bli så lei av at hun tror hun vet best!verste er at hun forventer at jeg skal gjøre som hun sier,noe jeg ikke gjør.hvorfor legge seg borti ting som man ikke aner noe om?begynte å fortelle meg om etterrier idag faktisk.hva vet hun om det?måtte bare få en liten utblåsning,for jeg begynner å bli ganske lei nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, det der er genialt at folk faktisk gjør! Vit din plass, tenker jeg.

Litt interessant at hun faktisk vet så mye, det kan jo bety at hun er veldig klar selv, men ikke får til,evt ikke har mann,evt han ikke vil. Hvem andre leser så mye om ting de ikke har vært igjennom selv?

Jeg måtte søke utsettelse på eksamen nå før jul, grunnet graviditet og utmattelse. Da jeg skulle snakke med damen på studentservice begynte hun å legge ut om hvor enkelt hun hadde hatt det i sine graviditeter. Det er også irriterende, at enkelte damer ser på graviditet og "utførelse" som en "være best" evt dårligst konkurranse.

Skrevet

ha ha!:D En sånn venninne har jeg også! Jeg venter nummer to og hun har ingen barn. Allikevel er det henne som "vet mest" om graviditet og fødsel og begynner alltid kverulere om jeg forteller at "nei det opplevde ikke jeg forrige gangen og ikke denne heller". Egentlig er det morsomt, tror jeg, men med hormoner og bedrevitere som har null erfaring- ikke moro akkurat nå. hehe.:P skjønner frustrasjonen din.:D vi får bare le av dem

Skrevet

Du får bare si meningen din ,liker ho det ikke så hennes problem .Er mange sånne som vet alt,som jordmødre som bare kjefter under fødsler,men har ikke barn selv .Jævlig irriterende ja.

Skrevet

hun har ingen mann,men er veeeeldig klar for å få barn selv ja.hun sitter også å kritiserer min samboers måte å oppdra barna på....FORAN BARNA!hun ga han klar beskjed om at han ikke fikk leke med dem,for de ble så ville.når han sa ja til at de skulle få seg en liten bit med sjokolade hver så sa hun at det var ikke aktuelt.jeg måtte gå imellom de,for jeg så at sambo var sekunder fra å eksplodere.etter det har hun ikke fått komme på besøk.det er VÅRE barn,så man skulle tro at det er vi som bestemmer.har prøvd å sagt ifra,men det er visst fort glemt.gleder meg til den dagen hun får barn....hehe

Skrevet

Vet du hva jeg synes er like irriterende? Folk som har vært gravide og tror at alle svangerskap er som deres, og dermed forteller meg som førstegangsgravid om alt det fæle jeg kommer til å oppleve. Vel... jeg er 42 uker i dag, og har faktisk enda IKKE hatt en eneste hetetokt, hatt behov for å gå uten sokker, stått opp 5 ganger hver natt, hørt at det sa klikk når hodet festet seg (!?!?!??!) osv. osv. Men hver eneste ting er blitt fortalt meg med den største selvfølge og et stort BARE VENT etterpå...

Skrevet

Sånn ei venninne har jeg også....!!

Har ei venninne som har et barn på rundt om et år nå og hver gang jeg er irritert eller sliten...skjønner hun ikke et hint og når jeg sier at i dag passer det ikke helt bra å finne på noe...kommer den kjente regla: herre gud,er det hormonene som snakker her eller? Jeg var ikke sånn...

Mitt svangerskap er nå i uke 34 og det er begynt å bli tungt å gjøre ting med andre hele tiden og jeg føler meg ikke flott å opplagt...har derfor sagt til venner og familie at jeg ikke orker å være med på så voldsomt mye nå....Denne venninna mi er til å kritiserer og er alt-vitende,og mener alltid det motsatte av hva jeg føler er bra for meg og kroppen min!

Ho har nok med å prøve å oppdra sin egen unge!

-Noe annet som er utrolig irriterende er at ho syntes å forvente at jeg kommer til å slippe alt jeg har i hendene så fort ungen er ute,for å finne på noe med henne og hennes guttunge....

dette er første gangen jeg føder og alt hun syntes å gjøre er å si at sånn og sånn var det for henne og eier ingen forståelse over at jeg ikke har det slik i det hele tatt!! =P

Drittlei!!

Sikkert litt hormoner i sving nå,men deilig å få dette ut!!

Skrevet

skjønner at det er like irriterende at folk forventer at du går igjennom det samme som de har gjort under svangerskapene.dette er mitt tredje,og ingen har vært like.

har også ei venninne som forventer at jeg skal bli med henne på alt når den lille kommer.har sagt fra at vi får ta det som det kommer.etter førstemann så var jeg svimmel og uvel en ganske lang stund etterpå,og orket ingenting.men med andremann var jeg klar for maraton 2 timer etter fødsel.tror ingen svangerskap og fødsler er like,så man må bare se an formen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...