Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Noen som har et godt tips mot halsbrann, blir snart gal her jeg sitter!!! Jeg skal ikke spørre dere om jeg er gravid, men nå begynner jeg jammen å lure, har flere symptomer også, løpe å kjøpe test i morra! Når kommer halsbrannen vanligvis i sv.skapet? (husker ikke fra sist gang)
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Love hearts Halsbrannen kommer gjerne i siste trimester (magen presser på det som er av innvoller)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hadde halsbrann gjennom hele svangerskapet. Hadde jeg "litt" halsbrann saa hjalp melk eller youghurt, mandler, lovehearts. Tygget ogsaa saanne galvescon (heter det det?) og andre tyggetabelletter mot halsbrann dag og natt i ni mnd!! Hjelper ogsaa aa ligge m hodet hoyt!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Love hearts, vaniljeis, vaniljesaus, melk..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Link! Ikke kast bort pengene på annen dritt..
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har tatt en link tablett i mitt liv, og får ennå frsyninger på ryggen bare av å tenke på den. det er til dags dato det jævligste jeg har hatt i munnen *grøss*
Süsse Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Da har du vel ikke prøvd Gaviston? Det er skikkelig ekkelt! Ikke hjalp det noe heller. Link er det som fungerer her. Og ikke spise så seint om kvelden. Jeg har hatt halsbrann mye lenger enn siste trimester i allefall.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 Jeg likte Gaviston eller hva det heter jeg;)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 Gaviscon har hjulpet meg i hvert fall! Jævlig ekkelt å tygge på den tabletten til det blir masse skum, men gjør det kjapt og svelg kjapt!! :-) Bedre enn å ha vondt i hvert fall...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 Cola eller vann med en del sitronsaft oppi. Gir seg nesten umiddelbart på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå