Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Men er fullstendig klar over at det er for tidlig... Jenta vår er bare 4 mnd.. Men jeg eeeelsket å gå gravid, det var så herlig!! Gleder meg til jeg blir gravid igjen, selv om det sannsynligvis er noen år til enda!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 å vet så godt hvordan du har det.... etter jeg fødte sønnen min hadde jeg nesten seriøst lyst til å putte ham inn igjen... fordi jeg savnet å ha ham der... håper det er dags igjen nå... 5,5 år etterpå....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Ja, sant!! De sier at det tar en stund før du får lyst på barn igjen når man har født, men herregud, allerede dagen etter at jenta vår kom til verden hadde jeg lyst til å være gravid igjen... Sært... Men bra vi er flere som kjenner det slik da! Da kan du jo bli gravid igjen nå du da! *liiitt missunnelig..* Men skal klare å vente i noen år enda jeg.. Den som venter på noe godt vettu.. Håper bare neste graviditet blir like grei og problemfri som den jeg nettopp har vært gjennom!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 vel mine 2 var langtifra problemfrie, med preklampsi og bekkenløsningsplager med begge, men elsket det allikevel 23.11
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 hah, du kan få den jævla gravid magen min BILLIG! Jeg har tenkt å lage video av meg selv der jeg skal utbrodere hvor kjipt det egentlig er å være gravid. Så kan jeg se den filmen neste gang det rasler i eggestokkene, og jeg tenker at det er jo såååååå koselig å være gravid.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Og hva er det som gjør at det er så fantastisk å være gravid? At man kan være psykelig opptatt av seg selv i 9 mnd, og få alt fokus rettet mot seg? Pyton er det! Glad det er siste gangen nå, og kun en uke til termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå