Gå til innhold

Weee!


Malla-mor

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :D

Jammen skal jeg inn her... Testet i dag og fikk "Gravid"..endelig!!

Jeg har en gutt fra før som er 5 år og etter en tidligere spontanabort og tøff fødsel sist gang ville jeg egentlig ikke ha fler barn. Men i August i 2007 begynte jeg å bli litt klar igjen, så jeg fjernet spiralen. Og da tok det 1,5 år før det skjedde noe. Har litt blandede følelser angående fødselen, men er jo verdt det til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis og velkommen i gjengen :)

 

Det er nok mange som deg her inne som har blandede følelser og som gruer seg til fødselen så det er sikkert mange gode råd å få :)

 

Jeg liker å sette ting i prespektiv jeg når jeg syns noe er skummelt eller ekkelt.

 

Tenker f.eks på forholdene her i landet sammenlignet med den 3. verden. Lille meg mot alle de milliarder av andre fødene rundt om i verden gjennom tidene o.l også overbeviser jeg meg selv om at jammen er jeg heldig som bor i Norge og jammen er jeg heldig som fikk den tøffe fødelsen først så velger jeg å takke ja til den enkle denne gangen :)

 

En god overbevisning kan gjøre store forskjeller på selve opplevelsen og negative tanker vil jo på ingen måte gjøre det bedre, så hva med å bestemme seg for den gode? :)

 

Vet det ikke er bare enkelt og ingen garantier for hvordan det faktisk går, men veien blir iallefall mye hyggeligere og sjansene er større for at det faktisk blir en flott opplevelse.....og jo det går faktisk helt fint å lage seg en ny positiv overbevisning og helt og holdent klare å tro på denne selv :)

 

Klem fra Coachen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...