Sofia <3 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Snuppa er nå 9 mnd, og vi vurderer om vi skal prøve på en til til sommeren eller om vi skal vente enda litt... Hva "anbefaler" dere, deres erfaringer?
Trouble Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Vi har 20 mnd mellom de to største og det gikk kjempefint... eneste jeg synest var litt dumt er at snuppa ble litt vel fort stor da broren ble født (kan jo være hu hadde blitt det om ikke og da...)... pratet som en foss, sluttet med smokk, gikk ikke lang tid før bleien var borte...og siden så har hu vært veldig veslevoksen For min del kunne hu vært "baby" litt til, men angrer heller ikke på at de kom så pass tett etterhverandre
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Her er det 21 mnd mellom barna, nå er de 16 mnd og 3 år ca, går veldig fint ) De har stor glede av hverandre, og regner med det blir ennå bedre etterhvert når de kan leke litt ordentlig sammen. jeg er alene med de, så det har til tider vært veldig slitsomt med to så tette barn, men gått fint det og =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå