Gå til innhold

hodepine... !!:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ofte hodepine, er det normalt? og er det noe som hjelper mot hodepine? må ofte ta paracet når hodepinen blir for vondt, men vil helst slippe. blir utrolig sliten å ha hodepine så ofte, spesielt så kommer den på ettermiddagen og kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til dette dessverre.. :-( Jeg får det også gjerne ettermiddag/kveld, og hvis jeg legger meg med hodepine så våkner jeg også med hodepine morgenen etter. Jeg er også fryktelig tørst for tiden og drikker mye, så det kan ikke være væsketap heller..

Jeg tar lite Paracet. Kun når hodepinen blir for ille når jeg er på jobb.

Skrevet

jeg sliter også så sinnsykt med hodepine.. får det som regel på ettermiddagene, og da må jeg bare legge meg. Har ikke migrene eller noe fra før.. men får så vondt i hodet at jeg blir kvalm. Våkner også med vondt i hodet, bare litt mildere grad, så kommer den for fullt igjen på kvelden. Tar litt paracet, men det er bare for å overleve... Vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Håper det gir seg etterhvert?!

Skrevet

har det på samme måte jeg og..

men tar alldri paracet:P er allt for redd..tok 1 paracet i jula for da var det jo trossallt jul..men en hjelper ikke vettu :(

men jeg fannt ut at det hjelper mye med å få nok søvn hele tia:)

Skrevet

Jeg hadde kraftig hodepine i 4 uker i strekk som ikke ga seg.

Pleier ikke å ha hodepine til vanlig (og tar meget sjelden paracet), så regner med det var svangerskapsrelatert. Forsvant like brått som den dukket opp.

Jeg fikk beskjed av både jordmor, lege og de på føden at jeg for all del ikke måtte nøle med å ta paracet. Kunne ta like mange som en voksen som ikke er gravid kan.

Skrevet

Har vært mye plaget med hodepine og migrene, og ville ikke ta paracet, eller andre smertestillende i svangerskapet. Så jeg prøvde akupunktur, og det fungerte veldig bra. Kan ikke huske sist jeg hadde vondt i hodet.. :) Varierer hvor mange behandlinger man må ha, jeg måtte ha et par før jeg merket noe bedring, og hadde vel 6-7 tilsammen. Men jeg har vært mye plaget før svangerskapet og, det ble bare ekstra ille når jeg ble gravid.

Så for de som ikke er redd for å prøve noealternativt så vil jeg anbefale å prøve det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...