Gå til innhold

Hvor bestille de beste navnlappene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen nettsider man kan bestille bra navnlapper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

navnelapper.no tror jeg de heter. komme kjapt i posten :)

Skrevet

sabo har vevde stofflapper til å sy på, fint til ulltøy/strikkeplagg som ikke kan strykes. Askeladden har strykelapper som er gode, sabos strykelapper er ikke så gode.

jeg skriver navn på alle vaskelappene/ lapper i kragen, det er kjappere og enklere, mange plagg har og egne navnelapper sydd inn med vaskeanvisningen.

tekstilmerkepenner fås kjøpt i bokhandel eller på overnevnte nettsteder.

Skrevet

navnelapper.no sine strykelapper går forresten greit å stryke i ullklær. De fleste klær ra H&M og kanskje mange andre har jo som nevnt her, lapper til å skrive navn. Vi bruker sort penoltusj på disse, og det holder evig :)

Skrevet

Takk for tips:)

Skrevet

Jeg fant lapper til å stryke på på princess.

Vet ikke hvor mange meter det var, men kjekt å kunne klippe av så store biter man trenger og så fulgte det med penn til å skrive med.

Og den sitter som bare det.

Det beste er at den kostet kun 10 kroner,så heretter bruker jeg kun de :)

Skrevet

Jeg har lagt min elsk på klistremerkene fra askeladden.

De sitter som støpt -så lenge en vil. Da er det bare å flytte de forsiktig over til noe annet.

Holder i vaskemaskin også. Bruker det på alt fra matboks, flasker til bøker og ja.

Så har vi sabo sine "strykemerker". Men vi kjøpte med en pakke clips, så jeg slipper å stryke de på. Clipsene kan på en måte sammenlignes med alarmene klesbutikker har. Bare at de er _mye,mye_ mindre.

Kan vell ikke gjøres særlig lettere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...