Gå til innhold

mye opp de siste ukene da?


moder3

Anbefalte innlegg

Her har jeg akkurat passert 16 kg og er i uke 37..er det mye??

Virker som alle går opp så lite i forhold..:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo helt perfekt! Man skal tenke litt på vekten når man er gravid, men guda meg, ikke bli helt hysterisk. Blir så provosert når det virker som det er "populært" å gå minst opp! Har gått opp 13 kg selv og er i uke 34, noe ligger litt på baken, noe i puppene og det meste på magen og alt som hører med inni den. Leste et innlegg der en skrev at man trenger å ligge på seg for å ha "noe å gå på" etterpå når man ammer og misster mye. Noen går mye opp andre lite fra 12- 20 har jeg hørt er innenfor normalen. Hadde jeg personlig lagt på meg 3 kg i løpet av mine 9 mnd. hadde jeg nesten blitt litt bekymret jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 14 dager siden var jeg godt opp 22kg=) hehe.. så blir spennende å se i morra,etter all den gode julematen jeg har spist... kiloene syns ikke no særlig. har vært altfor tynn, og nå er det masse vann i kroppen, masse vann hehe.. så det veier vel litt det å...hehe håper jo det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høyre at vi er normale:-) er i veke 37 +2, gått opp ca 14 kg. Hadde litt å gå på fra før, så syns det er skummelt å sjå vekta bli så høg, men gjekk fort ned sist gang og, så håper det blir samme no. Gleder meg til å få en "normal" kropp igjen, trille tur osv.. Skal sjå det raser av oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg der..Synes det er for mye mas om hvor mye en har lagt på seg! Jeg har vel lagt på med 11-12 kg, men har ikke følt så nøye med. De som "skryter" av at de bare la på seg 5-8 kg irriterer meg, for det blir jo nesten en konkurranse om hvem som veier minst. Det viktigste er jo at barnet har det bra og at en selv føler seg noen lunde bra også. Brystene mine er blitt store,selv om magen ikke er så mye å skryte av. Eller, det vil si noen mener magen er svær,andre mener den er liten.. Og er 36+4 nå. Har noen venninner som har lagt på seg alt for mye, da er det snakk om nesten 30 kg, men de har som regel ikke spist mat som en kanskje bør spise. Men skjønner det også, ettersom en under svangerskapet kan ha mange lyster, som en bare må følge om en skal få i seg noe mat. Og alle er kanskje ikke like selvdisiplinert.

 

Alle er jo forskjellige,alle har ulike kropper. Så synes egentlig at dette med vektøkning ikke bør være så sabla nøye!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...