råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 må få ringt til tannlegen i morgen....men hva hjelper meg i natt??
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 dentinox evt smøre på cosylan e.l. Masse smertestillende!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 jeg sitter med det samme:( akkurat fått en midlertidig fylling før jeg skal rotfylle. ta 3 ibux og 1 paraset sammen. det hjelper-tro meg:) tannlege som ba meg ta dette.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Den beste medisinen er hvis du tar en ibux 400mg og en paracet, det gir paralgin virkning. Ikke så mange som vet det. Var tannlegen min som fortalte meg det etter et stort inngrep der jeg trengte masse smertestillende etterpå.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 glemte jo å si at jeg skal jo amme en eller 2 ganger i natt....går det greit med så mange tabletter innabords??
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Paraceten skal ikke være noe problem. Ibuxen er jeg der i mot ikke helt sikker på. Kan jo ikke ta det som gravid, men sjekk hva det står i det vedlegget som følger pakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå