Gå til innhold

Dere som nå har byttet ut setet.....


Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Hva valgte dere og hvor fornøyde er dere?

Vi vurderer Britax High-Tech og HTS Izi Comfort X1....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi har Acta Graco cosmic comfort og er veldig fornøyd med det, noe tungvindt å montere bakovervendt, men ellers et kjempe sete...

Fikk anbefalt det i alle butikkene jeg spurte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bytte da gutten var 5,5 mndr, endte opp med HTS BeSafe Combi(trur jeg d het). Kan iallfall brukes begge veier. Veldig fornøyd sålangt, gutten sitter så mye bedre enn i babysetet. MEN tar mye plass bakovervendt og er vanskelig å montere bakovervendt ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet da lillemann var 4,5 mnd pga han vokste ut av setet(maxi cosi) Han sitter nå i Maxi..etellerannet- husker ikke hva det heter, men samme som maxi cosi bare neste str.;)

Det er et forrovervendt sete, men vi har desverre bare plass til det siden vi har to andre seter bak også. Vi hadde også to slike seter liggende etter jentene som nå sitter i sete nr.3 og syns det ble litt dumt og kjøpe nytt når vi hadde to.. Uansett sitter lillemann veldig fint i det og det gjorde begge jentene våre også-helt til de ble fire år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vurderte et fra britax og Acta Graco cosmic comfort, vi kjøpte det siste da det var det de anbefalte i butikken. Er nok litt tungvindt å montere, men det gjorde de for oss. Vi kunne bare komme innom om vi trengte hjelp til montering. Men, vi trenger ikke ha setet i andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på utstyrssalget hos Barnas Hus 19.januar, så skal slå til da om noen av de gode bilstolene blir satt ned i pris:-)

Hadde BeSafe Izi Kid som bilstol nr.2 til førstemann og var veldig fornøyd, så mulig vi kjøper en BeSafe-stol til frøkna her å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig veldig lyst på et Maxi Cosi sete, men de setene er vel bare forovervendt bortsett fra babysetet??? Forovervendt vil jeg ikke ha!

 

Skal kjøpe nytt sete til eldstemann også, på salg, og da vil jeg gjerne ha Maxi Cosi Rodi XR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Vi endte med Britax Fixway vi. Den kan klikkes rett på den basen vi har pr i dag og virket veldig grei. Det er et sete som går fra 0 til 18 kilo og er kun bakovervendt. Hun kom utrolig høyt opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta til Besafe IziCombi når hun var 7 mnd, og hun stortrives i det!

Det tar veldig stor plass, og var litt vrient å montere, men det sitter etterhvert! Skal jo være veldig bra da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...