Får 2 tette Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg ønsker å ta kontrollene mine hos jordmor denne gangen. Sist gang gikk jeg hos legen, men har lyst til å være hos jordmor denne gangen. Er det noen som har vært hos noen som de syns er bra? På forhånd takk!
Julie09 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 På de lokale helsestasjonene så er det jordmødre fra sykehuset som kommer, det kan jo være et alternativ. De har også jordmor på Gynokologiklinikken, men der har de ikke ultralyd, så da må de sende videre til sykehuset om det er behov for ul. Jeg går til jordmor på sykehuset, kjempefornøyd med det, blit kjent med de og med avdelingen, trygt og godt :-)
Juni1180 Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 De har UL på gynekologklinikken i Drammen.. Jeg skal dit i dag:)
millere Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har også vært på ul hos gyn klinikken i dag:)
Julie09 Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Ok, trodde ikke de hadde det jeg.. Har en venninne som gikk der når hun var gravid, og hun ble sendet til sykehus for ul.undersøkelse. Muig det var et spesiellt tilfelle da de trodde at barnet ikke hadde vokst siden siste sjekk.. så kom hun på sykehuset og alt var i orden. Måtte vente et helt døgn da, for gyn.klinikken kunne ikke sende henne over med henvisning samme dag. HUn var ikke fornøyd er i det hele tatt. Men det kan jo sikkert varier veldig :-)
Seb Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Det er en kjempe koselig jordmor i Drammen på Gyn Klinikken som heter Jorunn. Hun er å anbefale:)
Pitty Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har et spørmål bare, når man bruker gyn.klinikken så man betale selv ikke sant, det er jo privat eller hvordan er det? Har så lyst til å møte en jordmor, men vet ikke hvor jeg skal prøve meg, er 10+4 idag og veldig lyst på en tidlig UL.
Seb Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Nei...men den første timen hos jordmor på GK koster 260;ca men etter det er det gratis:) Andbefaler deg å bestille time der, første time hos jordmor er i uke 12. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå