Gå til innhold

Noen som er 9 uker +/- her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet på min 9 uke idag. Veldig spennende :)

Hvordan er formen deres? Noens om skal på UL før uke 18?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 8+4 idag..termin 15. august.. :) Litt kvalm, svartner for meg hver gang jeg reiser meg, men ellers fin..en del trøtt.. :)

Skrevet

er 10+2 i dag, termin 1 august. Veldig mye kvalm, kaster som regel opp 1-2 ganger om dagen. Hadde en del hodepine i begynnelsen, men den har heldigvis begynt å gå over.. Har veldig lite energi... kan sove halve døgnet

Skrevet

jeg er 9+5 og er både kvalm og trøtt hele tiden. puppene har aldri vært ømmere heller:) men på samme tid så tenker jeg: hva hvis noe er galt? så det blir med skrekkblandet fryd jeg drar på kontrollen på torsdag. vet ikke om jeg skal ha ul, skal prate med jordmor på kontrollen og høre om det er nødvendig. har aldri hatt sa/ma, ingen blødninger og ellers er alt veldig normalt:))

Skrevet

Jeg er uke 9+1 i dag. Fram til og med lørdag var jeg skikkelig kvalm og var utrolig trøtt. På søndag ble symptomene mye mildere, og det er godt. Ellers ømme bryster.

Jeg skal til ultralyd på torsdag, siden dette er et prøverørsbarn. Har allerede vært på privat ultralyd i uke 6, hvor hjertet slo. Ellers skal jeg også til ultralyd i uke 11-13 en gang pga en sykdom jeg har. Så jeg får mange ultralyder i løpet av svangerskapet pga sykdommen (ca hver måned).

Skrevet

Hei:)

Formen min er kjempefin.. Det eneste er at jeg er veldig sliten om dagen. Med forrige barn var jeg dårlig, og kastet opp hele første trisemester. Derfor er det rart å ikke ha noen symptomer nå. Jeg må innrømme at jeg engster meg mye pga dette.. Selv om det sikkert er helt tullete:)

Jeg har iallefall bestilt meg time til privat UL i dag. Må bare vite sikkert at alt er bra med den lille. Tror rett og slett at dagene mine blir mye lettere om jeg vet dette med sikkerhet. Både gleder og gruer meg nå.. :(:)

Skrevet

Hei.

Jeg er 9+1 idag. Formen er opp og ned. Til tider fryktelig kvalm og kjempetrøtt. Har vært på en ultralyd 7+1, så hjertet slå, og det var betryggende da jeg har hatt en del blødninger.

Skrevet

Så moro og se at det er så mange av oss. hehe!

Jeg er selv 9+1 idag, og formen er veldig varierende.

En dag kan jeg være helt, helt tom for energi og bli kvalm av det minste. Men en annen dag kan formen være helt ok. (Den er aldri helt på topp, men OK er overkommelig.).

I tillegg har jeg slitt med dårlig matlyst, så har spist kjempelite den siste månenden. Er bare noen få retter som vil ned, og de fleste blir jeg uvel bare ved tanken av. Så, det er litt slitsomt.

Var på UL når jeg var 6+4 og da fikk vi se et hjerte som slår. Kjempeherlig. Men, jeg er allikevel redd, og har lyst på en time til mellom uke 11 og 12. Frykter MA overalt.. for da kan ha mistet for maaaaaaange uker siden, og så pluselig begynner å blø? hmm..

Skrevet

9 uker her:)

Termin 13 august:)

Var hos gunekologne min for en uke siden.. Innvendig UL. da fikk vi se hjerte slå og alt så heelt fint ut. Dette er vår nr 2

Skal til Jordmor 26 januar.

Jeg er kun litt trøtt om dagen.. Ellers øm i puppene:) Samme som forige svangerskap.

Skrevet

Hei:)

Er 9+0 i dag.

Var på UL da jeg var 5+1, så da et pulserende hjerte:)

Skal også på privat UL når jeg er 11+3 for å sjekke om alt er vel med den lille, spes. vil vi sjekke nakkefolden og eventuelt neseben.

Formen er så som så. VELDIG uvell om morgenen. Hvis jeg brå-våkner går jeg nesten i bakken. Kastet opp kun en gang, men er nesten verre å gå rundt kvalm store deler av dagen syns jeg...vil heller kaste det opp og så bli ferdig med det....men det er jo ikke bra det heller...

Jeg var på svangerskapskontroll hos fastlegen min i dag, fikk da 30% sykemelding slik at jeg kan starte dagen litt roligere før jeg går på jobb. Det hjelper mye å spise et par mariekjekser på sengekanten før man står opp slik at magen har noe å jobbe med. Det funker!!

Vi søkte også fødeplass til A-hus i dag, håper jeg får plass der! Flere som vil føde på A-hus?

Ellers er jeg veldig trøtt og sliten, litt svimmel iblandt. Ellers gleder jeg meg over graviditeten og syns det er storartet å være det:) Gleder meg til magen begynner å poppe fram:)

Ha en fin dag dere! :)

Skrevet

9 uker i morgen. Skal på ul torsdag, st olav. :-)

Jeg er ikke,og har heller ikke vært, kvalm :-) Trøtt og sliten hver dag men med godt mot. Var svimmel litt over ei ukes tid men det har heldigvis godt over.

Ellers er dette mitt første svangerskap så alt er nytt! Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter men merker på kroppen at det er store endringer på gang.. skikkelig spennende!

Skrevet

Hei

Jeg er 9+0 idag. Har vært noe dårlig og trøtt, men det føles ut som det begynner å bli bedre nå. Nyter det så lenge jeg kan. Kan jo fort bli dårlig igjen

Skrevet

Jeg er 9+1 i dag og er da begynt på uke 10. Formen er variabel. Er endel småuvel, men ikke så veldig kvalm egentlig. Veldig variert hva jeg har lyst på av mat og sånt. Og trøtt! Merker det godt nå som jeg har begynt å jobbe igjen etter juleferien, er helt ferdig på slutten av dagene, dupper nesten av, hehe...

Jeg skal på UL neste torsdag, da vil jeg være 10+3. Skal til oppfølging pga blødning, var til UL i uke 6 også. Blir spennende å se. Dersom alt ser ut til å være i orden skal vi slippe ut nyheten, nå er det bare noen ytterst få som vet om dette, de vi måtte fortelle det til av ulike grunner. Ellers er verken familie eller venner informert enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...