Gå til innhold

mann som jobber stort sett hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som er i et sånt forhold hvor mannen jobber så mye at det er livet hans. har dere det bra sammen? jeg holder på å bli kjent med en som jobber hele tiden og som skal ta over hele firmaet innen to år. annenhver helg har han sønnen sin på 3år hos seg, da er det ingen mulighet for at jeg får truffet han. skjønner jo godt at det er dumt å treffe sønnen hans når han forstår alt og dette "forholdet" er helt på begynnelsen. de andre helgene kan det bli jobb eller han legger andre planer. hvorfor jeg vil satse på han er fordi jeg føler at det føles så riktig å bli bli bedre kjent med denne mannen. han er 31år og har jobbet i litt over ti år og det er sånn det er og blir fremover. jeg bare lurer på om noen er i lignende situasjon og som takler hverdagen bra med mannen sin så sjeldent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min jobba MASSE vekke, kjøre langtransport..

Til tider har eg berre lyst å pakke tinga mine og flytte, men er ikkje så lett med to små. Men om man vil funka jo det fint.

Vi har det veldig bra når han først er heime, så eg skal vel ikkje klage.

Men skulle gjerne hatt han meir heime!!

Som sakt, alt går om man berre vil:)

Vi har vert sammen i over tre år og han har hatt den jobben i ca fire år, så eg visste jo ka eg gikk til. Men ungane kom litt for fort;)

Skrevet

Jeg har en mann som jobber veldig mye, og når han er borte på jobb, er det greit (er vant med at han er borte en del uker i slengen). Men det jeg har problemer med å takle, er at han "alltid" er "på jobb" når han er hjemme også; telefoner, msn med kolleger, mail osv. Dét gjør MEG sprø.

Lykke til uansett! Kjempespennede med nytt forhold! Heldiggris. :-)

Skrevet

jeg har veldig lyst til å satse. har vært singel nesten ett år. så det er jo mye koseligere å være sammen med en man ser lite til enn å være singel. det er det som får meg til å tenke at jeg har lyst til å satse.

Skrevet

Først et lite tips:

Start på ny linje innimellom og bruk stor forbokstav etter punktum så blir det litt lettere å lese.

Men ellers så er jeg sammen med en mann som jobber mer enn mye og han er mer bortreist enn hjemme.

Går bra, men det er ikke noe sjakktrekk for forholdet vår akkurat. Hadde jeg vist alt det jeg vet nå hadde jeg nok ikke gått like lett inn i dette forholdet som jeg gjorde. Men med to barn setter jeg de først og vil nok fortsette så lenge vi har det så bra som vi har det når han først er hjemme.

Heldigvis setter også han barna og meg først og kommer ikke til å fortsette på denne måten like lenge som planlagt.

Hadde jobbsitusjonen ment å være livet ut hadde jeg nok ikke blitt dessverre.

Så det er ikke lett å ha mannen mye på jobb, men det går hvis begge går inn for å gjøre det beste ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...