Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har nettopp flyttet fra mannen min. Dette var ikke noe jeg snakket mye om på forhånd, og det var bare mine nærmeste som fikk vite det. Nå fikk jeg en melding på facebook fra en nabo (som jeg ikke kjenner, bare hilser på om jeg treffer tilfeldig), om at hun var så skuffet fordi jeg ikke hadde fortalt henne det. Hun hadde aldri trodd at jeg var så løgnaktig! Er det virkelig forventet at dette er ting man må gå rundt og informere alle om? Pass dine egne saker, sier nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 nabokjerringa har rett til vite alt vettu! hva ellers skal hu sladre om til de andre røyene på symøtet sitt?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 hadde det vært en veldig nær venninne kunne jeg ha forstått reaksjonen. Hun har absolutt ingenting med det å gjøre..utrolig teit ja..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Da ville jeg svart henne at dette var en personlig avgjørelse, hvor bare de aller nærmeste ble innformert på forhånd. Og du er vel ikke løgnaktig fordi du ikke har gitt ut informasjon om deg selv. Hadde du gitt ut feil informasjon, hadde du vært løgnaktig.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Naboene mine skilte seg, noe som for meg kom overaskende, men jeg blei jo ikke skuffa fordi de ikke hadde informert hele nabolaget om det! Du får bare drite i den kommentaren, tyder på at hun er ei skikkelig sladrekjerring som blir skuffet når hun ikke får nok sladder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå