Vona Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har kjøpt meg min første eyeliner, type våt eyeliner. Tja, hadde visst ikke helt teken på å få til en fin strek, for å si det sånn... :-D Egentlig kunne jeg mer tenke meg å bruke kajal (blyant) for jeg synes våt eyeliner blir så "hardt", men når jeg bruker kajalen min, så forsvinner streken så fort! Jeg bruker Lancome sitt merke, er det andre merker som sitter bedre? Eller hva gjør dere andre som bruker "blyant"? Takker og bukker for gode tips!! )
Vona Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2009 Åmmen, ingen kløppere som kan komme med gode råd til ei kløne?? :-) Får vel legge meg og heller dytte litt igjen i morra... ;-)
starlight :) Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Hei hei! Jeg er veldig fornøyd med Mary Kay sine eyelinere. Den kan skrues ut, akkuratt som en fargeblyant - så du slipper å spisse. Konsistensen på eyelineren er akkurat passe bløt, slik at det både er lett og behagelig å påføre den. Klarte før første gang å bruke eyelinerer, da jeg oppdaget denne. Lykke til!
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Viss du legger den våte eyelineren før du tar på noe maskara å lignende,kan du jo tegne en streken langdvippekanten, la det tørke og så ta en qtip med vann eller sminke fjerner og rette opp! Blir kjempe fin, passe tynn strek av det=) Bruker du blyant kan du varme blyantspissen litt, ikke sånn at den smelter, får da flyter alt bare ut, å la den tørke litt så tegne på. Holder mye lengere!
Vona Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 Flott, takk for tipset! Hørtes god ut å bruke! Nå er kanskje ikke du her nå, men hvor får en kjøpt det merket? Parfymeri?
Vona Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2009 Takk for gode tips! Skal prøve litt på å jevne streken ut som du beskriver med qtips før maskara. Men på hvilken måte varmer du blyantspissen?? Det må jeg også prøve!
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Hold den så vidt over en ligther el lignende, men ikke for lenge får da smelter den=) hehe.. Bare prøve så merker du fort hvordan du skal få det til riktig=)
Vona Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2009 Så enkelt, ja! Flott, det skal jeg sannelig prøve! Takk igjen! )
Mamman til Alida J. Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 selv bruker jeg bare blyant, men for at den skal sitte bedre så "trykker" jeg sort øyenskygge over men en tynn pensel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå