Gå til innhold

Størrelse 74 og 80

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er/var deres barn, da de brukte disse størrelsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Begynte med 74 da han var 8mnd nå er han 9mnd og bruker både 74 og 80... er jo litt forskjell i strørrelser...

Skrevet

tror vi begynte med 74 da hun var ca 8 mnd. Begynte vel med str 80 da hun var 10-11 mnd tror jeg. Nå er hun 13 mnd og bruker fortsatt str 80.

Skrevet

Jenta mi blei 1år på torsdag, å i dag tok eg fram bodya i str 74. Begynt å bruka bukser i str 80, ho er veldig lang!!

Men ho har faktisk litt kle i 68 enda, så er veeeldig forskjell på kle

Skrevet

Mi er nå 6 mnd og har begynt med 74......;-)

Men hun bruker også 68 enda da. Skal på 6 mnd kontroll på onsdag, så da blir det spennende å se hvor stor hun er :-)

Skrevet

Begynte vel med 74 når han var 6,5-7 mnd. Lang gutt...

Bruker det fortsatt, er nå 7,5.

Skrevet

Har ei tulle på 7 mnd i dag, og her bruker vi 74.

Skrevet

Jenta mi er 7 mnd og eg tok fram 74 klærne for ca 3 veker siden....bruker noen få plagg i 80 og, men de må eg brette opp armene på...

Skrevet

Datteren min er litt over 7 mnd og bruker 74 og noe 80. Kommer an på merket. Hun er lang, så fyller mange bodyer i lengden men ikke helt i bredden. Hun er i godt hold da, litt stor for alderen har jeg skjønt, skikkelige marsipanlår og bollekinn :)

Skrevet

Min gutt var ca 6 mnd da vi begynte med 74. Er nå ett år og bruker 80 (begynte med det i høst)

Skrevet

Lillegutt var ca 4 1/2 mnd... Han ble 5 mnd på julaften, så nå passer klærne perfekt.. Han er en stor gutt. :) Han startet nesten i s 62 nå han var født.

Skrevet

Takk for mange svar. Det er ikke lenge disse små bruker di forskjellige størrelsene. Dem vokser fort. Når er det dem "stopper" å vokse og bruker hver størrelse lenger?

Skrevet

He,he, min lille "store" gutt brukte 74 fra 4,5 mndr. Så bytta vi til 80 når han ble 6 mndr, men ser heldigvis ut som vi blir å bruke 80 en god stund til. ( Han er 7,5 mndr nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...