baby ventes 11 mars :) Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 titta på den sparke testen og har ikke tenkt og bruke den vist jeg ikke får beskjed, er redd jeg blir enda mer bekymra... men når man snakker om aktiv baby, mye liv osv hva mener man egentlig???jeg kan ha dager med friske harde spark fra babyen... jeg kan ha dager, med mye små bevegelser og følelse av at han " peller " med fingre osv, det kan være veldig få spark da. jeg kan ha vondt nede i bekkenet akkurat som nerver blir truffet eller at han leker med noe nedi der .... alså har jeg noen dager med masse spark som går over navlen nå i uke 31 merker jeg, men også dager med snuing og pelling... nå de siste dagene har jeg også merket hikking,,, så det er ihvertfall liv gjennom hele dagen selvom det ikke alltid er så mange harde spark. jeg har tenkt at når babyen veier ca 1,5 kilo og sparker så skal det føles helt voldsomt,,,men det synes jeg da ikke men av ogtil er det så hele magen blir skjev. og hoppende mage er vanlig nå om dagen
flypapir Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Er det "tell trivselen" skjemaet du snakker om?! I så fall skal du telle alle bevegelser utenom hikking..
baby ventes 11 mars :) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 åja, da skal jeg vel kanskje være fornøyd andre som har alle disse tinga i magen? sikkert vanlig, men jeg er jo 1gangs jeg,,, skjer så mye rart inni magen og skjønner ikke helt hva han driver med inni der egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå