Gå til innhold

Dere som er dagmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det vanskelig "å få barn"? Jeg er helt fersk som dagmamma, så jeg har ingen referansser, bortsettfra at jeg har et barn selv.. kan jeg få problemer med å få barn hos meg, eller går det som regel av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri ha brukt en dagmamma uten referansser.

Skrevet

Noen må jo være den første da :) De med masse referansser måtte jo få ett barn i første omgang de også..

Skrevet

De fleste dagmammar jeg kjenner/vet om, hadde erfaring fra bhg før de ble dagmammar, så de brukte det som referansse.

Vet om mange som har brent seg på dagmammars uten referansse, så ikke pokker om jeg tør å bruke en uten.

Skjønner det er utorlig kjipt liksom, at noen ødlegger for alle, menn sånn er det nå bare.

Var ei her som ble anmeldt, fordi hun kledde på ungen på 18 mnd, å sende han ut i kulda alene, mens hun og dattern satt inne å spise boller. Når moren kom å hentet han, satt han sovenes på trappa til inngangsdøren.

Skrevet

Ja, det er veldig synd at noen ødelegger for alle andre :(

Neei, er det sant?? Stakkar lille unge.. nå fikk jeg vondt inni meg!! Herregud!

Skrevet

Dessvere er det sant.

Jeg får helt vondt inni meg når jeg tenker på det, hva slaks menneske gjør noe slikt mot et stakkars lite barn.

Skrevet

Stakkars lille gutten :(

Dytter, og håper noen dagmammaer kan svare på spørsmålet mitt :)

Skrevet

mange rare foreldre rundt omkring.jeg søkte etter barn engang i tiden,og fikk telefon samme dag som jeg satte inn anonse.hun var enslig mor som trengte dagmamma mens hun var på skolen.jeg spurte henne om når hun trengte dagmamma,og hun sa fra i morgen.hun lurte på om jeg kunne komme på bussholdeplassen å hente henne så hun fikk levert ungen til meg mens hun dro videre til skolen.hvem er det som leverer ungen til en vilt fremmed på bussholdeplassen!jeg sa nei for jeg vil møte henne og bli litt kjent med henne først.hun forsto det,og kom på besøk til meg samme dag.jeg var dagmamma til henne i ett år,men ville ikke mer etter det.når mor kom for hente henne,brukte hun 1-2 timer fordi at barnet skulle komme til henne når hun var klar til å kle på seg.hun var for fri oppdragelse.noen ganger glemte hun å hente ungen,og jeg endte med å ha henne fra tidlig morgen til kl 19.

grunnen til at jeg skriver dette,er for å råde deg til å bli kjente med foreldrene også.jeg hadde så kort tid på meg at jeg konsentrerte meg kun om barnet.kommer aldri til å gjøre den tabben igjen

Skrevet

Takk for at du svarer :) Håper det er et fåtall av foreldre som er sånn. Stakkars barn! Fikk du flere svar på annonsen, eller var det bare hun ene som ringte? Jeg satte inn annonnse for 1 uke siden, men ingen har ringt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...