Gå til innhold

vettkje ka eg ska gjør......

Anbefalte innlegg

Skrevet

datterå mi på 2 år bare grine å grine å grine på kveldene! eg e heilt utslitt, og e lærling i barnehage så har masse oppgaver der også så skal være ferdig til februar..

vettkje ka eg ska gjør lenger, noen som har forslag?

er forreseten alenemor,så har ingen andre som kan legge henne,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt det problemet med gutten vår og for ei stund tilbake. Det gikk over, men det var grusomt når det holdt på.

Har du snakka med helsestasjon? Lege?

Det kan jo være noke som plaga ho, hadde nok tatt en tlf og kanskje fått en time.

Skrevet

Hvorfor gråter hun da? Er det leggesituasjonen som frembringer gråten? Hva gjør du da, når hun begynner å gråte? Hvilke rutiner har du? Osv osv. Du må forklare litt mer :)

Skrevet

hu begynne å grine når hu ska legge seg. eg synge som vanlig å sånn for na.. før hadde eg lyset av,men nå e lyset på og døren åpen. forklarer at eg e rett i stuen osv. eg tror litt av dette har me nissen å gjøre,hu snakke mye om den å ble livredd når hu så den. men hu begynte slik som dette før hu så nissen,men jeg og barnehagen hadde sagt at nissen kom snart..

eg går inn ofte til henne og legger henne ned og roer seg. hun roper at hun skal ha vann, og skifte bleie for å prøve å se om d hjelper. vann får hun jo selvfølgelig.

veldig slitsomt!

Skrevet

Min sønn er redd troll noe vi har dempet ved å fortelle at trollene bare lever i eventyrene og ikke hjemme hos oss. Kanskje si at Nissen egentlig bor på Nordpolen og bare er her en eneste gang i året og at det er mange netter, altså sovinger, før han kommer med pakker igjen?

Også har vi lagt ei diger bikkje bamse ved sengen hans. Fikk kjøpt en for en forholdsvis rimelig penge hos Kid for en stund siden, vet ikke om de har nå.

Vi sier alltid til han når han blir redd at mamma, pappa og bikkja passer på han og det virker som om dette hjelper han litt i det minste.

Ellers kan jeg tipse om hodepute om hun ikke allerde har det. Mine barn er veldig plaget med ørene, noe som gjør at de ikke sovner om kvelden uten pute. Er vel ikke anbefalt, men av to onder har vi heller valgt pute og søvn her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...