Nesly Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Nå er jeg LEI av å sove 4 stykker i en 150 "bred" seng og jeg og mannen skal derfor til innkjøp av ny i morgen. (180/standard-seng). Så, lurer på om noen har tips til hvilken type seng, og hvor vi bør gå og handle?
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg må jo si at jeg synes det er helt fantastisk med 200 x 220 seng jeg da! Har dessverre ikke det nå, men har hatt det tidligere. Det er bare helt nydelig. Da kan man ligge alle veier samme hvor mange man er i familien;) Utover det så er jo Hastens (tødler over a men det vet jo ikke hvordan jeg får til) flotte senger, Svane også, men det er jo DYRT da...
Nesly Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Er det bredden som er 220? Høres herlig ut ja, men tviler på at vi får plass til noe sånnt på soverommet vårt.. Hestens og svanen skal sjekkes ut!
Løven,fisken og vekten Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 vi har jensen ambassadør...husker ikke helt målene men er en av de største...ville reist på bohus eller skeidar:))) lykke til med sengejakten,selv ligger vi 3 i våres seng...goooood plass i våres ennå til gutten lærer seg å komme seg ut av sprinkelsenga og da blir vi 4 stk med gooood plass;)hihih
Elletuppa Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Vi har tempur seng, 180x200.Tempur seng beste kjøpet vi har gjort på lenge, den er bare fantatisk.
storebror og junibaby=) Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 vi har wonderland VIP- er sååå fornøyd og mine ryggplager er blitt betydelig mindre=)
camosilla Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Vi har Jensen continental 200x180, helt super:)
Himmel og hav Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Vi har Wonderland med regulerbar bunn, kjøpt hos Møbelringen, og er kjempefornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå