Gå til innhold

Hvor langt ut i forholdet ble dere forlovet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er det eller gift såklart:)

Og hvem fridde?

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1 år og 3 mnd nå. Bodd sammen i 10 mnd. Kjøpt leil og all ting,- ALT føles så riktig:-))

Har kjempelyst til å forlove meg med han nå jeg! Hehe...Vet han ser langsiktig på ting også, men tror han føler det er bittelitt tidlig enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns grensen for å forlove seg går på 5 år. Da har man vært sammen såpass lenge at en har opplevd noen nedturer og oppturer. Og da har man bedre sjangs for å se om forholdet har en fin fremtid. 1 år, da kan du like greit spille bingo.

Skrevet

Jeg og typen ble sammen da jeg var 15 og forlovet oss da jeg var 18!:) Føltes helt riktig, men har ikke giftet oss enda da... Håper han får ut finger'n å går ned på kne snart!;) hehe..

Vi ble enige om å forlove oss, så vi dro å plukket ut ringer sammen!:)

Skrevet

2 mnd.

Håper på et bryllup snart :)

Skrevet

vært sammen i 3 år, bodd ilag i 2,5 år har en baby ilag og veldig langt ifra noen forlovelse her gitt..mannen ser ikke vitsen i å gifte seg han :(

Skrevet

Har foresten vært sammen i 7 år nå, og har ei datter på 4 mnd sammen:)

Skrevet

Hvorfor skal han gå ned på kne når dere allerede er forlovet?

At du gikk glipp av frieriet ved at dere "ble enige" er jo delvis din egen feil.

Nei, her er det bare å begynne å planlegge gitt.

Skrevet

1 år. snart vært forlovet i 1 år. vi skal ikke gifte oss før om 2 år da ;)

Han fridde :)

Skrevet

Vært sammen i over 7 år, barn nr 2 på vei, men ingen forlovelse...

Har snakket om å gifte oss, men vi skal ikke forlove oss før datoen er klar. Kanskje i 2010...

Vi er ikke sånne som vil forlove oss bare for å forlove oss, vi skal forlove oss for å gifte oss!

Skrevet

hadde vært sammen i nesten 2 år vel... husker ikke heelt, og bryllup kommer nå til våren;) har forresten vært sammen i over 4 nå, så laaang forlovelse, men har ikke hatt tid til brylupp ennå:P

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 3 1/2år da vi ble forlovet. Nå har vi vært sammen i 5 1/2, men enda ikke gift. Vi venter til vi får råd. Bare sambo som har ordentlig inntekt siden jeg er student.

Skrevet

Vært sammen i 5 år. Han fridde for 1 måned siden og jeg sa ja! :D

Gifter oss til sommeren.. Liten vits i å forlove seg om man ikke har planer om å gifte seg innen de første årene vel..?

Skrevet

Forlovet oss etter 1 år.Gifta oss etter 5 år.Har vært sammen i 11 år og har 2 barn sammen:)

Skrevet

Vi forlovet oss fordi vi hadde lyst!!:) Men når vi skal gifte oss, vil jeg fortsatt at han skal gå ned på kne med nye ringer (har ikke tenkt å bruke forlovelsesringene til gifteringer), men vi får nå se hvor mange år det tar enda..;) HAr jo vært forlovet i 5 år snart, så det skjer vel snart..;)

Skrevet

4 mnd etter vårt første møte :)

Han fridde til meg på danskebåten foran vennene våre :)

Giftet oss august 2007

Skrevet

Vi hadde ikke råd til å gifte oss da jeg var 18, så derfor venter vi noen år..:o)

Skrevet

Men selvfølegelig har jeg lyst til å gifte meg med ham!!:-)

HI

Skrevet

Vi har vært sammen 6år (samboer 5år), baby på vei og nettopp kjøpt leilighet. Har snakket litt innimelom om å gifte oss men ingen forlovelse. Ikke vet jeg om han tenker så langt heller, gudene vet :)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 4,5 år da jeg fridde til han. Vi giftet oss 3 mnd senere.

Om man ikke har råd til å gifte seg er det ingen vits i å forlove seg. Da kan man være kjærester.

Mange som ikke vet hva en forlovelse er ser det ut som.

Skrevet

- Forlovet oss etter 1,5 år, var 3 mnd på vei da..

- Giftet oss etter 3,5 år

- Vært sammen i 5 år, gift i 1,5 år og har 2 barn nå¨:) Hastverk vi?:)

Skrevet

Min kjære gikk ned på kne etter 2 måneder;) Selv om vi bare hadde vært sammen i 2 måneder, så var vi begge skråsikkre på at det skulle bli oss to!! Faktisk så var vi sikkre på det første gangen vi så hverandre. Nå har vi vært sammen i 2 år og har en sønn på 1 år sammen;) Å ja vi er like lykkelige;))

Skrevet

Flyttet sammen: 7 måneder

Forlovet: 1 år, 3 måneder

Kjøpte leilighet sammen: 2 år, 7 måneder

Baby: 4 år, 1 måned

Gift: Hvem vet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...