Mille** Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Vi vil ha sol, bad, strand, all inclusive, barnevennlig.......noen supre tips?
små Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hva med bulgaria, albena? Jeg har ikke vært akkurat der, men venninnene mine som har vært der med barn storkosa seg..og venninner uten barn trivdes ikke:P Var visst ikke noe party sted
*gruffalo* Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Vi skal til rhodos, blue village agean park (star tour). Det er et helt nytt hotell, og det er all inclusive og skikkelig familiehotell. Men bamseklubber, underholdning for barn og voksne osv... Jeg kan jo ikke si at det er bra eller ei...siden jeg aldri har vært der, hehe;) Men tror det blir KJEMPEBRA:))
Mille** Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 Høres ut som noe vi kunne tenke oss. Har du link? Har sett litt på Nazar sine Pegasos hotell i Tyrkia, ser bra ut de da. )
bambi på isen Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 vi skal samme plass som gruffalo, håper det blir bra;-) Når skal dere reise gruffalo??
metaMORfose Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Vi må planlegge ny sommerferie vi. I utgangspunktet så skulle vi kjøre rundt i USA i sommer, men med en baby som da vil være 2-3 mnd så får vi finne på noe annet. Blir nok en gresk øy, kjenner jeg oss selv rett. Jeg anbefaler alltid Hellas, er bare herlig.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 I år skal vi ut å gå i fjellet.. Være på hytta, bo noen netter i telt. En dag eller to på Hunderfossen.. Det er våre ferieplaner, en stille og rolig ferie i år..
lillefot Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Mallorca, Alcudia. VELDIG barnevennlig. Var der med vesla da hun var 2 år. Husker ikke hva hotellet het, men det var med Apollo og rett på stranda. Hadde restauranter oppover hele strandpromenaden, en rekkevidde på ca 1 km. Ellers er Hellas en perle, Kreta er barnevennlig. Rhodos også, hvis du havner på rett side av "tuppen" Gal side blåser noe inni hampen. Der har du Gamlebyen som er fantastisk. Ender dere opp der, så prøv restaurant Romeo. Fantastisk service og nydelig mat. Vi var der på bryllupsreise for 5 år siden og får fremdeles julekort av betjeningen. Lykke til!
*gruffalo* Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 http://www.startour.no/feriereiser/hellas/rhodos/kolymbia/blue-village-atlantica-aegean-park/?season=sommer-2009 Vi reiser 21.juni og skal være der i 2 uker:) Og isbjørndama...når skal dere?
bambi på isen Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Vi skal 19 juli til 3 august, så på tur både tidligere å senere, men mannen min får sikkert ikke ferie før begynnelsen av juli, og da må vi reise innom familien på fastlandet før vi reiser til rhodos. Gi tilbakemelding når dere har vært der, syns det så veldig bra ut, gleder meg masse!! Spessielt siden det er 27 minus her for tiden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå